Zonnebloem Gefrustreerd, ziedend, lijdzaam, zuchtend, maar net wat van toepassing is πŸ˜‰ Denk je niet dat veel mensen die tactiek toepassen: niks zeggen maar hopen dat je partner ineens vanzelf tot het inzicht komt dat er een bepaald iets moet gebeuren? Ik lees daar in elk geval geregeld over, zelf weinig ervaring mee.

• Trees hebben hierop gereageerd.

Vulpen oh nee niet wekelijks ofzo hoor 🀣 maar gewoon zo af en toe eens als het nodig is. Kan me tenminste niet voorstellen dat het 10 jaar niet gebeurd πŸ˜‰

Vulpen zeggen maar hopen dat je partner ineens vanzelf tot het inzicht komt dat er een bepaald iets moet gebeuren?

En als deze het dan uiteindelijk doet, dan is het weer niet op de β€˜juiste’ manier 🀣.

Ik kan mij hier ook niks bij voorstellen.

Maandagmiddag: 2x 10minuten gesprek basisschool
    Maandagavond: info avond bij D op school
    Donderdagmiddag: zwemles
    Donderdagavond: winkelen met zusje
    Zaterdagmorgen: naar de beurs met @Manque

Deze week voelt echt als veel weg zijn πŸ˜…

7 dagen later

Man is echt boos 😞 appje van 8u geleden is nogsteeds niet binnen bij hem. Op L reageerde hij wel, mijn bericht in groepsapp ook gelezen. Dus denk dat hij me geblokkeerd heeft? 😞

Maar ik vind dat ik gelijk heb en dat hij stom gedaan heeft.

(Iets met verschil in prioriteit)

Toch6 Ow jee? Maar als volwassenen je vrouw blokkeren is wel een beetje raar toch? Ik vond het al enorm kinderachtig dat mijn ex me een aantal keer geblokkeerd heeft bij ruzie.

iMoeder ja dit. Dit kan toch niet serieus zo zijn? Hij is toch volwassen?

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

iMoeder

Marshmallow
          Het scheelde wel ruzie maken.

Gewoon echt al weken te weinig tijd met elkaar. Man die niet goed in zn vel zit. Ik ben niet erg gezellig. Weinig samen = weinig seks = sneller geïrriteerd 🫣
          Nou ja, gewoon een gebarsten bom door opeenstapeling (gebeurd vaker) maar dat hij mij blijkbaar blocked heb ik nog niet eerder gehad. Weet ook niet wat ii er van moet denken.

Toch6 dit kan gewoon niet. Stel nou dat er iets met de kinderen is. Of kan je wel bellen als je geblokkeerd bent?

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Tantetil had wel kunnen bellen denk, sms reageerde hij binnen 5 minuten op (hij vaart nog dus a la minute kan niet altijd).
              Inmiddels appen we weer

Toch6 fijn dat het gesprek weer op gang is.
                Lijkt mij ook wel heel raar om appgesprek te blokkeren, je kan toch ook zeggen dat je even tijd wilt om af te koelen? Zeker als je je realiseert dat de emotie eigenlijk door iets anders komt.

Is het mogelijk wat samentijd te realiseren?

Vannacht gaat het winterdekbed erop. Ik vond het zo koud vannacht πŸ₯Ά

Trees Echt… hier gewoon nog onder een dun laken geslapen. Het ging ook aardig te keer buiten vannacht. Vandaag wordt het overdag nog 26 graden. Maar wel bewolkt dus het voelt vast anders aan.

Mamabeertje
                    Bloem

Echt jullie zijn gek (waarschijnlijk ben ik gek πŸ˜‚).

Ik lag vannacht in een sportlegging, wollen sokken, T-shirt en trui. Ik bleef maar rillen van de kou.

Trees hier in string en hempje, zonder dekbed alleen laken, en raam open. Heerlijk! 🀣

Trees hier ook gewoon dekbed erin hoor. En vsn de week over deel2 erbij gedacht

Toch6 jij begrijpt het!

Ik slaap nooit onder een laken. Al vallen de mussen dood van de hitte van het dak, dan nog een dekbed. Ik moet iets zwaars over mij heen hebben.