Vulpen woedend?
De biechtstoel Deel 2
Zonnebloem Gefrustreerd, ziedend, lijdzaam, zuchtend, maar net wat van toepassing is Denk je niet dat veel mensen die tactiek toepassen: niks zeggen maar hopen dat je partner ineens vanzelf tot het inzicht komt dat er een bepaald iets moet gebeuren? Ik lees daar in elk geval geregeld over, zelf weinig ervaring mee.
- Bijgewerkt
Man is echt boos appje van 8u geleden is nogsteeds niet binnen bij hem. Op L reageerde hij wel, mijn bericht in groepsapp ook gelezen. Dus denk dat hij me geblokkeerd heeft?
Maar ik vind dat ik gelijk heb en dat hij stom gedaan heeft.
(Iets met verschil in prioriteit)
iMoeder ja dit. Dit kan toch niet serieus zo zijn? Hij is toch volwassen?
Marshmallow
Het scheelde wel ruzie maken.
Gewoon echt al weken te weinig tijd met elkaar. Man die niet goed in zn vel zit. Ik ben niet erg gezellig. Weinig samen = weinig seks = sneller geΓ―rriteerd
Nou ja, gewoon een gebarsten bom door opeenstapeling (gebeurd vaker) maar dat hij mij blijkbaar blocked heb ik nog niet eerder gehad. Weet ook niet wat ii er van moet denken.
Toch6 fijn dat het gesprek weer op gang is.
Lijkt mij ook wel heel raar om appgesprek te blokkeren, je kan toch ook zeggen dat je even tijd wilt om af te koelen? Zeker als je je realiseert dat de emotie eigenlijk door iets anders komt.
Is het mogelijk wat samentijd te realiseren?
Vannacht gaat het winterdekbed erop. Ik vond het zo koud vannacht
Trees
Wij hebben de ventilator nog aan.
Echt jullie zijn gek (waarschijnlijk ben ik gek ).
Ik lag vannacht in een sportlegging, wollen sokken, T-shirt en trui. Ik bleef maar rillen van de kou.
Hier ook dekbed erin maar we hebben airco