Liekje81 Met een zware operatie en herstel voor vriend op komst einde dit jaar

Oh gaan ze weer met zijn rug/nek aan de gang? Spannend zeg, heeft hij er nog steeds zo veel last van?

Ik heb een ondergoed setje gekocht voor zoon. Blijkt het een meisje uitvoering te zijn. Maar bing staat erop dus nu zit hij in een meisje ondergoed set πŸ€ͺ. En ik doe net of ik niks door heb want hij heeft toch nog geen eigen mening πŸ˜…

Pimpelmeesje ja. Staat al sinds januari op de wachtlijst. Spuit nu elke dag iets om zn botten sterker te maken en plan was ergens november/ december ok, na half jaar spuiten en dan nog tot half jaar daarna spuiten. Echter door een fout van de planner (schijnbaar snapte ze het verhaal niet wat ik vertelde over spuiten half jaar voor ok en half jaar na ok en dat ie zou starten in mei met spuiten), is ie naar februari geschoven. Echt zo'n domper. De endocrinoloog was er ook pissig over en ging het bespreken met de chirurg. Vriend gaat er nog eens achteraan bellen. Want het gaat gewoon echt niet meer. Veel pijn, kan nu 24 uur werken, met morfinepleisters. Veel moe door de morfinepleisters. Het beinvloed alles. Dus nu gaan we er maar eens druk achter zetten en zelf maar blijven bellen. Het is belachelijk dat door de fout van de planner, het nu 3 maanden later wordt. 3 maanden! Terwijl we al zolang wachten. Maar weer naar voren schuiven kon ze niet zei ze. Als het niet zoals afspraak dit jaar nog gaat gebeiren, dien ik een klacht in.

Liekje81 jeetje dat is echt klote.. hoop dat ze het gaan fixen, het lijkt mij onzin dat het niet eerder gepland kan worden want een spoed moet er toch ook tussen kunnen??
        Ik ga voor jullie duimen 🀞🀞🀞

Pimpelmeesje ja idd. Sowieso, te belachelijk dat een planner, die verder geen medische kennis heeft en niks weet van de situatie van vriend, zomaar 3 maanden vooruit kan schuiven. Maar terug, nee, dat kon niet lastig lastig. Kom op zeg. (Aanname trouwens dat ze geen medische kennis hebben hoor en bedoel dat verder niet denigrerend)

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Vulpen Dr trauma lijkt weer wat meer op de achtergrond te zijn gelukkig. Vandaag moest ze zelf naar de dermatoloog en ging zonder problemen. In april was ze nog in paniek bij de huisarts omdat ze het eczeem rond dr oog moest laten zien. Wat ze dus weigerde. Dus het gaat een stuk beter. We weten een week van tevoren wanneer de operatie plaats vindt, dat is vroeg genoeg om het erover te hebben en haar voor te bereiden. Het is inmiddels gewoon voor dr denk ik, dat papa zich zo voelt en soms ook in weekenden of vakanties moe is en niks kan en veel slaapt.

Liekje81 wat een ellende zeg πŸ˜”. Zou je de via de verzekering nog iets kunnen regelen mbt wachtlijstbemiddeling. Ik vind nog al wat dat ze iemand zo lang met zoveel pijn en morfinepleisters laten aanmodderen, terwijl de planner een fout maakt. Ik hoop echt dat ze het naar voren kunnen schuiven. Dit is toch niet te doen.

Trees geen idee of dat kan. We willen niet naar een ander ziekenhuis. We gaan nu eerst via de endocrinoloog wat druk zetten.

6 dagen later

Mijn man is echt ontzettend onder de indruk dat ik onze bevriezende koelkast heb gerepareerd.

Ik heb hem niet vertelt dat het volgens Google waarschijnlijk een verstopt condensiegat-ding was en dat het schoonmaken hiervan mij nog geen 5 minuten kostte πŸ˜‡.