Hopsatee ik vind een paar dagen weg zijn ook heerlijk en nooit last van heimwee. Er zit wel een max. aan. Na 4 a 5 dagen begint het wel wat te kriebelen.

Sorry ging dubbel

Trees Ja precies. 2 dagen is fijn, 3 dagen is perfect, 4 dagen vind ik net te lang, haha.

Ik vind 4 dagen nog net te doen. Langer moet ik nog niet aan denken. Al zal het wel die kant op gaan als E ook naar het vo gaat. Maar denk dat ik het dan niet meer erg vind om 2 pubers 7 dagen niet om me heen te hebben πŸ€ͺ

• Trees hebben hierop gereageerd.

LilyMilie ik ben 2x 5 dagen weggeweest en dat ging ook wel prima. Langer nog nooit. Maar! Ik merk dus dat het ook aan de leeftijd van mijn kinderen ligt. Tot ongeveer 2 jaar vond ik het wel lastiger en wilde ik wel wat sneller naar huis.

Marshmallow Maar denk dat ik het dan niet meer erg vind om 2 pubers 7 dagen niet om me heen te hebben πŸ€ͺ

Je merkt tegen die tijd niet eens meer dat ze thuis zijn. Als ik de deur van hun kamer opendoe, dan is het gewoon een zoekplaatje waar het kind zich bevindt tussen de rommel en de bergen kleding 😜

Hopsatee als ik een paar dagen van huis ben dan is het voor het groep 8 kamp. Dan krijg je er 25 kinderen voor terug πŸ˜‚
        Maar dat is ook altijd zo intensief dat ik geen tijd heb om thuis te missen.
        Ze hebben zich ook altijd prima kunnen redden thuis dus daar ook geen zorgen om.

Ik heb net eten besteld bij Flink omdat ik zin heb in chips. Ik kan niet naar de supermarkt ivm zieke T. Heb nog wat andere dingen besteld die ik echt nodig heb, maar ook onzin dingen πŸ€¦πŸ»β€β™€οΈπŸ˜…

Op dit moment ben ik aan het einde van mijn latijn. Links rechts onder boven. Niemand behalve een paar mensen weten hoe zwaar wij het hier thuis hebben door toedoen van een ander. En ik kan bijna niet meer na vandaag. We moeten door voor de kinderen. Ik heb nog nooit zoveel gehuild vanochtend/vanmiddag als dat ik mij kan herinneren. Ik heb zoveel respect voor mijn man. Zo ontiegelijk veel.

Als deze persoon ooit komt te overlijden kijk ik enkel in de kist om te kijken of het echt zo is.

Zonnebloem ik weet precies hoe het voelt als een ander probeert jou en/of je gezin kapot te maken. Veel sterkte. En het lijkt nu misschien uitzichtloos, maar ik sta er nu een paar jaar later vanaf en ik kan zeggen: this too shall pass. Blijf ademen, blijf doorzetten en huilen mag πŸ«‚

Zonnebloem oh jee, dat klinkt ook niet als een situatie β€˜contact verbreken en het is opgelost’ ……. Heel veel sterkte en hopelijk komt er een oplossing. πŸ«‚πŸ€

Rietjesbeker vreselijk dat jou dat overkomen is. Hoe ben jij daar doorheen gekomen? Hier is de situatie zo ernstig dat er allerlei instanties op de hoogte zijn gesteld door ons zelf. Ik wil hier niet kwijt hoe en wat, maar het gaat heel erg ver. Ik vrees echt voor de emotionele veiligheid van onze kinderen maar ook de bijkomende trauma’s. De kinderen krijgen binnenkort(nog geen datum) schematherapie om de situatie door een professional aan ze uit te leggen. Op dit moment kunnen wij niks anders dan 10 stappen vooruit denken.

Sneeuwvlok ja gelukkig wel, maar goed hun hebben ook zo hun belastbaarheid en het aller ergste is dat iedereen die hiervan weet er aan kapot gaat en dus niet alleen wij als gezin. 😒