Vulpen zat 'ie op een heel andere plaats dan waar ik 'm had verwacht.

Maar je maakt toch om de zoveel tijd de koelkast schoon, dan zie je dat toch? 🫣

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Vulpen Ik had ook helemaal niet de indruk dat ik dat condensgatding schoon kon maken,

Ik heb mij zelfs 12 jaar lang afgevraagd, wat dat gat met die rode stop achterin de koelkast was.

Vulpen ik vrees dat het probleem meer is dat 'ie het zwaar had vanwege de hitte (kun je nagaan, zo heet is het deze zomer niet eens geweest...).

Ik heb hier vanochtend wat over gelezen. Ik weet niet meer precies was, maar dat de thermostaat hierdoor ontregeld kan raken (of zo iets). Volgens mij moest je hem dan hoger zetten als de boel bevriest, wat ik heel tegenstrijdig vond. Ik weet het niet meer precies, want dit was mijn plan B als dit niet zou werken.

Vulpen meestal loop ik dan al tijdje te mopperen dat er geen plek is. Dan moet ik gewoon even leeghalen, alles herschikken en nakijken op datum. En tja, als hij dan toch leeg moet gelijk maar een doek er door

Toch6 Ja, dat kan. Misschien is dit een voorbeeld van waar we het in het andere topic over hadden, verwachtingen wat vrouwen allemaal wel niet moeten doen. Daar hoort het poetsen en uitmesten van de koelkast kennelijk ook onder πŸ˜‰

(Mijn vrouw heeft dat laatst gedaan trouwens.)

Vulpen nou ja, de kinderen doen het niet he 🀣 en ik vind dit wel een raar ding om te bewaren "tot man een x tijd heeft" om maar gelijkheid te hebben. Overigens doet hij dat aan boord wel. Net zo frequent als ik thuis: vooral waar nodig na lekken van iets of bij herinpakken (want matrozen en opruimen... πŸ˜•)

Overigens doe ik de meeste klussen als verven en lampen vervangen ook zelf πŸ˜‰ ik ben aan het bedenken wat ik echt niet doe en man wel maar ik weet echt nog niks

Toch6 en ik vind dit wel een raar ding om te bewaren "tot man een x tijd heeft" om maar gelijkheid te hebben.

Dat zou ik ook zeker niet aanraden. Sowieso is het handiger om zulke dingen uit te spreken dan woedend af te wachten.

Maar ik bedoelde dat je hier Toch6 leek te verwachten van mij dat ik geregeld m'n koelkast poets, wat dus niet zo is.

Maar ik vind dit verder een totaal onboeiende discussie dus we hoeven er verdere niet op door te gaan hoor πŸ˜…

Zonnebloem Gefrustreerd, ziedend, lijdzaam, zuchtend, maar net wat van toepassing is πŸ˜‰ Denk je niet dat veel mensen die tactiek toepassen: niks zeggen maar hopen dat je partner ineens vanzelf tot het inzicht komt dat er een bepaald iets moet gebeuren? Ik lees daar in elk geval geregeld over, zelf weinig ervaring mee.

• Trees hebben hierop gereageerd.

Vulpen oh nee niet wekelijks ofzo hoor 🀣 maar gewoon zo af en toe eens als het nodig is. Kan me tenminste niet voorstellen dat het 10 jaar niet gebeurd πŸ˜‰

Vulpen zeggen maar hopen dat je partner ineens vanzelf tot het inzicht komt dat er een bepaald iets moet gebeuren?

En als deze het dan uiteindelijk doet, dan is het weer niet op de β€˜juiste’ manier 🀣.

Ik kan mij hier ook niks bij voorstellen.

Maandagmiddag: 2x 10minuten gesprek basisschool
              Maandagavond: info avond bij D op school
              Donderdagmiddag: zwemles
              Donderdagavond: winkelen met zusje
              Zaterdagmorgen: naar de beurs met @Manque

Deze week voelt echt als veel weg zijn πŸ˜…

7 dagen later

Man is echt boos 😞 appje van 8u geleden is nogsteeds niet binnen bij hem. Op L reageerde hij wel, mijn bericht in groepsapp ook gelezen. Dus denk dat hij me geblokkeerd heeft? 😞

Maar ik vind dat ik gelijk heb en dat hij stom gedaan heeft.

(Iets met verschil in prioriteit)

Toch6 Ow jee? Maar als volwassenen je vrouw blokkeren is wel een beetje raar toch? Ik vond het al enorm kinderachtig dat mijn ex me een aantal keer geblokkeerd heeft bij ruzie.

iMoeder ja dit. Dit kan toch niet serieus zo zijn? Hij is toch volwassen?

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

iMoeder

Marshmallow
                    Het scheelde wel ruzie maken.

Gewoon echt al weken te weinig tijd met elkaar. Man die niet goed in zn vel zit. Ik ben niet erg gezellig. Weinig samen = weinig seks = sneller geïrriteerd 🫣
                    Nou ja, gewoon een gebarsten bom door opeenstapeling (gebeurd vaker) maar dat hij mij blijkbaar blocked heb ik nog niet eerder gehad. Weet ook niet wat ii er van moet denken.

Toch6 dit kan gewoon niet. Stel nou dat er iets met de kinderen is. Of kan je wel bellen als je geblokkeerd bent?

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Tantetil had wel kunnen bellen denk, sms reageerde hij binnen 5 minuten op (hij vaart nog dus a la minute kan niet altijd).
                        Inmiddels appen we weer

Toch6 fijn dat het gesprek weer op gang is.
                          Lijkt mij ook wel heel raar om appgesprek te blokkeren, je kan toch ook zeggen dat je even tijd wilt om af te koelen? Zeker als je je realiseert dat de emotie eigenlijk door iets anders komt.

Is het mogelijk wat samentijd te realiseren?

Vannacht gaat het winterdekbed erop. Ik vond het zo koud vannacht πŸ₯Ά