Liekje81 We hebben nu een nieuwe huisarts erbij, en die dan op vakantie als de ander er wel is, en andersom.

En kun jij dan wel ook nog op vakantie, of zijn er ook meerdere assistentes waardoor je dat kunt afstemmen? Want ik begreep dat jullie nu 3 weken gewoon helemaal dicht waren? Wel fijn dat het voor het laatste jaar is hoor. Hopelijk is het de rest van de week weer 'normaal' druk, anders val je nog om.

Vulpen ja tuurlijk kan ik dan ook op vakantie. Even afstemmen hoe en wat. Want mijn collega kan eigenlijk niet fulltime werken wegens haar gezondheid. En eerlijk, ik vind 4 dagen ook wel genoeg. Maar er zijn ook waarnemende assistentes, ZZP'ers.
    Vandaag is al niet veel beter. Weer in mn eentje. Ruim 60 telefoontjes, 20 patienten op mn eigen spreekuur en ook nog mensen die aan mn balie komen met vragen, urines enzo. Gelukkig morgen vrij ๐Ÿ™ƒ

2,5 week Frankrijk met temperaturen boven de 25 graden, nooit verbrand.
    1 middag zwemplas in Nederland, bewolkt en zo'n 23 graden, rode rug.

๐Ÿ˜’

Marshmallow ik had nu ook gesmeerd... Naar mijn idee niet minder, maar ik zat waarschijnlijk wel minder in de schaduw (want bewolkt)

Ik heb weer eens wat in mn hoofd maar kan het niet vinden :/
        En leuk dat ikea combinaties verkoopt van kallax en lagkaptan (tafelblad) maar in het ontwerpding kan je dat tafelblad niet toevoegen

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik heb een opdracht op mijn werk, waar ik al weken tegenop zie. Ik plan het elke keer in, maar ik blijf het uitstellen en uitstellen. Het komt grotendeels omdat ik dit nog niet eerder heb hoeven doen en ik geen beeld heb van wat er wordt verwacht. Het gaat om een voorstel voor nieuw HR beleid, waar we budget voor willen hebben.
        Ik moest het eigenlijk morgen presenteren aan een mt lid, maar ik heb de afspraak verzet. Ik heb namelijk nog geen woord op papier gezet. ๐Ÿ˜ณ
        Ik heb voorbeelden gekregen en ik zou dit prima moeten kunnen, maar dit is echt een gevalletje faalangst. Normaal krijg ik mezelf er wel uit, maar dat lukt nu niet.

Help?

[verwijderd] wat is het huidige beleid?
          Wat mis je daarin?

Uitstroom VS instroom. En doorstroom zowel breed als hoger.
          Strategische personeelsplanning. Wat heb je nodig en zijn mensen Duurzaam inzetbaar?
          Medewerkers fit houden voor de toekomst. Wat verwacht je daarvan? Wat heb je nodig daarvoor?

Werkgeluk?

• [verwijderd]

June

Inhoudelijk hebben we het allemaal al, dankje. Het is alleen het schrijven van het voorstel.
            Ik voel me echt een sukkel.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Jules
            Ja, ik ben HR adviseur. En inhoudelijk hebben we de plannen al, zelfs tot op redelijk gedetailleerd niveau. Maar nu nog hoog over op papier zetten. Waarom doen we dit, aansluiting met strategie, projectplan, uitvoerfases etc.

[verwijderd] wij doen dit altijd in PowerPoint. Begint dan met aanleiding, wat/waarom, fases en planning. Liefst met veel visualisatie. Mijn ervaring is gewoon beginnen met alles op de sheets gooien en dan komt dat vanzelf.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Hopsatee
                Hmn dankje. Zo ben ik inderdaad ook begonnen.
                Eigenlijk weet ik het stiekem wel, maar iets met faalangst denk ik .
                Gewoon beginnen dus..

[verwijderd] Ja maar ik heb dat dus ook altijd. Ga ik eerst allemaal andere dingen doen omdat ik niet weet hoe. Tot het niet anders kan en dan maak ik me kwaad en dan valt het altijd mee. Ik gooi dan gewoon eerst alles er in. En ga dan finetunen. Overigens doe ik wel altijd een teamlid of collega mee laten kijken / aan laten vullen hoor. Of ik pak oude presentaties van mij / ons erbij.

Maar mijn ervaring na tig presentaties beleid en plannen is nu wel dat ik gewoon moet beginnen en dan komt het vanzelf ๐Ÿคฃ

Hopsatee Precies dit doe ik ook altijd. Ik maak eerst een structuur met hoofdlijnen wat ik wil gaan vertellen. En daarna ga ik het invullen en fine tunen.

Ondertussen al iets op papier gekregen @[verwijderd]?
                  Ben trouwens wel โ€˜blijโ€™ om te lezen dat ik niet de enige ben die af en toe niet op gang kan komen. ๐Ÿคญ

• [verwijderd]

iMoeder
                    Het begin is er (1 slide haha). Voor mij ook fijn om te weten dat ik niet de enige ben. ๐Ÿ™‚

In ons nieuwe huis hebben we zoveel muggen en vliegen ๐Ÿ˜ญ man is gisteren 45 minuten bezig geweest met de elektrische vliegenmepper! En dan alsnog om 4.30 wakker geworden van de muggen en niet meer geslapen.
                    Om 5.30 ben ik naar de bank vertrokken. Daar waren geen muggen. Wel hypermoderne lampen die op beweging aangaan ๐Ÿ˜… dus kon ik nog niet slapen want het lukte me niet om dit in de app te wijzigen.

Vandaag worden gelukkig de binnendeuren geplaatst, die moesten nog geschilderd worden. Straks maar vragen of de werkmannen de buitendeuren ook zoveel mogelijk dicht willen houden. Die hebben ook de neiging om alles open te laten staan.