- Bijgewerkt
Pimpelmeesje dat is balenโฆ
Pimpelmeesje dat is balenโฆ
Pimpelmeesje ooh wat kut zeg
Pimpelmeesje wat een rotnieuws om te horen
Pimpelmeesje wat een verdrietig nieuws zeg. Knuffel voor jullie
Pimpelmeesje o wat balen zeg!
Wij willen misschien boven verbouwen. Ik heb ondertussen 5 aannemers gebeld/aangeschreven, eentje wilde wel een prijsopgave maken, en die zou binnen 2 weken iets sturen en dat was 2,5 week geleden...
Pimpelmeesje Ja ze hebben zo veel aanbod aan werk. Dat is echt een probleem.
Ik ben weer eens aan het afkicken van de energy blikjes. Het begon weer de spuigaten uit te lopen.
Hallooo hoofdpijn.
Bob_Ross sterkte, je kan het!
Ik ben van ooit 4-6 per dag naar nu al ruim 10 jaar niks gegaan. Even doorbijten, maar komt goed
Ah wat goed!
Ik blijf het lekker vinden.. en dan ga ik op een gegeven moment toch weer een blikje drinken en dan loopt het weer uit de hand.
Ik zit nu op 1 a 2 per dag, maar de afhankelijkheid is er alweer..
Paracetamolletje genomen, dat helpt al wel.
Bob_Ross dan ga ik op een gegeven moment toch weer een blikje drinken en dan loopt het weer uit de hand.
Hier liep ik ook heel lang tegenaan ja.. wat mij heeft geholpen toen is gewoon een blikje van iets anders kopen. Het was bij mij vooral de gewoonte, ik moest een blikje hebben, de handeling, het gevoel. Ik heb mezelf dus wekenlang voor de gek gehouden met blikjes groene ijsthee, en toen was de drang weg..
Bob_Ross Stekte! De caffeine hoofdpijn is niet lekker inderdaad. Ik ben ooit tien jaar geleden of zo afgekickt. Sindsdien mag ik van mezelf twee blikjes per week. Maar dat haal ik eigenlijk bijna nooit meer. Vijf weken geleden heb ik vier blikjes monster gekocht. Daar staat er nog steeds 1 van. Grootste opgave is eigenlijk om ze te verstoppen voor de pubers. Dus je kan het!
En zou voor de hoofdpijn even paracetamol pakken evt met coffeine?
Bob_Ross Ik heb dat met koffie. Ik haat het echt dat ik er afhankelijk van ben. Vergeet ik het te drinken (wat regelmatig voorkomt ondanks dat ik verslaafd ben) dan krijg ik hoofdpijn. Maar idd echt die hele nare koppijn waar paracetamol niet echt tegen helpt.
Ik had het een paar dagen geleden weer. Het schoot me te binnen dat mijn laatste kopje koffie meer dan 24 uur geleden was, dus ik pak een kopje koffie en bij het tweede bakkie is mijn hoofdpijn verdwenen
Mja, ik vind koffie ook lekker, en het helpt bij mijn ritme en regelmaat dus ik drink het regelmatig (vaak 1 of 2x per dag, soms vaker), maar vervolgens raak ik weer afhankelijk.
Caffeinevrije koffie heb ik geprobeerd maar dat is net thee.. doet niets, haha
Goede tips, dankjewel allemaal!
De paracetamol helpt inderdaad niet.
@CrazyCatLady Een ander blikje helpt helaas niet. Het is echt de smaak die ik lekker vind.
In ben ook al met cola zero aan de slag gegaan, om weer terug te gaan naar 1 blikje energy. Maar eigenlijk werkt dat niet voldoende.
@iMoeder Wat goed dat jij er dus niet afhankelijk van bent! Dan is het ook niet zo'n probleem om af en toe van een blikje te genieten toch?
@LilyMilie Dat afhankelijke is echt stom he. Ik merk dat ik er ook echt weer rekening mee houdt en aan het plannen ben of ik genoeg blikjes heb, of dat ik bij moet halen. Dat wil ik helemaal niet.
Wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben.
Ik drink /dronk de suikervrije AH merk blikjes, dus opzich is het geen suikerbom. Maar ik ga mijn andere drinken ermee vervangen. Dan kan het dus zomaar zijn dat ik de hele dag 1 a 2 blikjes energy en 1 flesje cola zero drink en verder niets. Pas met het avondeten drink ik dan een half glaasje water.
Dat is echt funest voor mijn vochtgehalte.
Bob_Ross succes! Ik dronk het vroeger ook heel vaak totdat ik een keer hartkloppingen ervan kreeg toen was ik er snel klaar mee. Sindsdien, 12 jaar geleden, nooit meer gedronken.