Zoon eet sinds een week echt minimaal. Nu heb ik m net gewogen dat was niet een hele slimme zet
Ongeneerd klagen 😮💨 deel 3
Softbasegaming waarom niet?
Toch6 het was echt niet leuk meer vannacht idd. Het leek wel Italië, maar daar hadden we airco dus was beter te doen haha.
Marshmallow hij is (vind ik) best veel afgevallen
Softbasegaming Het niet eten (en nagenoeg niet drinken) vreemd hoestje zit me niet lekker.. Toch afspraak gemaakt bij de dokter; echter oogt hij niet ziek max. temp is 37,2 (normaal rond de 36,2) Maar iets zit me niet lekker.. Ik wil even dat er toch naar de longen geluisterd wordt ofzo of dat er gezegd word een 'gewone' verkoudheid..
als zelfs mn pa zich zorgen maakt....
Softbasegaming Dat klinkt niet goed nee. Beterschap voor hem!
Softbasegaming goed dat je toch een afspraak hebt gemaakt. Beterschap voor hem!
Softbasegaming beterschap
Ik kan me totaal niet focussen op een informatie cursus die ik doe over privacy. Het is saaie kost en ik heb zoveel last van de angsthaas en negatieveling in mijn hoofd over morgen.
hij heeft tekenen van een longontsteking
Marshmallow Dat is rot Wat is er morgen?
Softbasegaming En nu? Krijgt hij antibiotica?
Softbasegaming oh jeetje en wat zijn de verdere stappen?
Lumihiutale eerste echte dag van mijn nieuwe functie en ik maak me over van alles zorgen en dat is dodelijk vermoeiend. Ik kan het heel moeilijk loslaten.
Marshmallow hij heeft een kuur gekregen. Straks nog even een bel afspraak met diëtiste
Softbasegaming hopelijk slaat de kuur snel aan!
Marshmallow dat is lastig... hopelijk krijg je snel meer vertrouwen in je functie. Je kunt het vast, nu nog zelf geloven
Marshmallow Snap ik. Het komt echt goed!
Thnx het is denk ik de autist in mij. Ik wil zekerheid, weten waar ik aan toe ben. Wat ik kan verwachten. Waar ik rekening mee moet houden. Maar ik weet nog helemaal niets. In mijn hoofd heb ik al tientallen keren allerlei gesprekken gehad.
Wat dat betreft weet ik nu ook wel waarom ik zo lang dezelfde functie heb gedaan. Dat was vertrouwd.