Softbasegaming Het niet eten (en nagenoeg niet drinken) vreemd hoestje zit me niet lekker.. Toch afspraak gemaakt bij de dokter; echter oogt hij niet ziek max. temp is 37,2 (normaal rond de 36,2) Maar iets zit me niet lekker.. Ik wil even dat er toch naar de longen geluisterd wordt ofzo of dat er gezegd word een 'gewone' verkoudheid..

als zelfs mn pa zich zorgen maakt.... ๐Ÿ˜†

Ik kan me totaal niet focussen op een informatie cursus die ik doe over privacy. Het is saaie kost en ik heb zoveel last van de angsthaas en negatieveling in mijn hoofd over morgen.

Rietjesbeker
      Lumihiutale

Thnx het is denk ik de autist in mij. Ik wil zekerheid, weten waar ik aan toe ben. Wat ik kan verwachten. Waar ik rekening mee moet houden. Maar ik weet nog helemaal niets. In mijn hoofd heb ik al tientallen keren allerlei gesprekken gehad.
      Wat dat betreft weet ik nu ook wel waarom ik zo lang dezelfde functie heb gedaan. Dat was vertrouwd.

Marshmallow ik had het vroeger nooit, maar sinds mijn cva wel. Ik had gisteren weer mijn eerste werkdag na de vakantie. Buikpijn had ik ervan. Compleet gestrest, maar toen ik klaar was vroeg ik mij af waarom ik mij zo druk had gemaakt ๐Ÿซฃ. Ik hoop dat jij na morgen exact hetzelfde denkt en dat het reuze mee valt. Echt jij kan dit ๐Ÿ’ช

GAAAAA NOOOUUUUU SLAAAAAAAPEN!!!!!!!
          (Ik gil even hier zodat ik niet tegen kind gil dat voor de 10e dag op rij ofzo niet gaat slapen. 21 uur is echt geen tijd voor een net3jarige ๐Ÿ˜ก)

E is waarschijnlijk ziek. Wat een kut timing. Ze heeft weer wormpjes (gelukkig had ik nog pilletjes), maar klaagde ook over keelpijn en ze had het koud dus temp gemeten dat was net geen koorts.
            Hoop dat alles ze morgen nog ziekjes is dat J haar wel vroeg kan ophalen want ik moet na wegbrengen naar school meteen door naar het station.