Bloem misschien herinner je het je nog, waarschijnlijk ook niet hoor maar ik moet door dit bericht direct aan mijn man denken als ik jouw bericht lees.
Hij stak met zijn hoofd boven het maaiveld uit, had (heeft😜)erg veel kennis, verdiept zich overal in, ziet snel waar bepaalde structuren in een werkomgeving anders kunnen, komt met oplossingen en doet oa heel veel werk in een korte periode en zo zijn er nog tal van andere situaties waaruit bleek dat ondanks zijn korte werkervaring bij zijn nieuwe functie dat niets zei over zijn kennis en kunde. Mensen die er al 15 jaar werkten werden onzeker door hem, het legde dingen bloot waar normaal omgedraaid werd om vervolgens totaal te negeren.
Ik bewonder je om wie je bent en wat je probeert los te peuteren op je werk. Jij bent ook dat type wat boven het maaiveld uitsteekt. Een frisse wind met veel kennis van zaken waarbij jij nu in een schoolse setting probeert te manoeuvreren en vooruit wilt. Jij ziet dondersgoed waar het mis gaat. Daar heb je ook over geschreven, ik heb het gevoel jij de katalysator bent geworden tussen de collega’s waar jij mee samenwerkt. Want hoogstwaarschijnlijk wringde de schoen al ver voordat jij daar werkzaam was.