Ik had gisteren een super goede dag. In totaal 4 uur in de tuin gewerkt en het ging echt lekker. Ik was super tevreden en voldaan. Het was gewoon echt genieten. Daarna wel heel moe en wat pijn, maar verder niks geks.
Gisterenavond werd de pijn al erger. Drie vingers kreeg ik nog maar met moeite gestrekt, maar lukte nog wel. Vannacht werd ik wakker en stonden ze helemaal verkrampt zonder dat ik ze recht kreeg. Ik raakte in paniek, want ik was bang dat ik mijn rechterhand nooit meer zou kunnen gebruiken. Midden in de nacht is mijn relativeringsvermogen vaak wat zoek en bedenk ik dit soort rare dingen 🙄. Het is nu gelukkig alweer wat beter, maar nog wel misselijk etc. Zolang ik plat lig en mijn hoofd niet beweeg, gaat het redelijk. Ik baal als een stekker. Morgen vieren we onze verjaardagen met een bbq voor vrienden en familie. Ik kan nu geen zak doen qua voorbereiding en ik hoop gewoon dat ik mij morgen beter voel. En ik ben ook gewoon chagrijnig dat dit weer het resultaat moet zijn van een fijne en goede dag.