[verwijderd] Ja dat is het denk ik hè? Normaal met kinderen op vakantie is overigens heel leuk en ook wel anders en soort van ontspannend maar ook weer niet echt want ja met een peuter, 6 jarige en 9 jarige sta je ook nooit uit. Er moet altijd wel een maiswafel uit de tas worden getoverd een luier worden verschoond of een kind worden ingesmeerd 😅 Het was wel echt even afschakelen en toen heel relaxed dat we op stedentrip echt niks hoefde te doen behalve mezelf aankleden en bedenken waar we naar toe wilden. Ik had echt geen gedachten op sommige momenten. Komt thuis niet zo vaak voor 😜
Dus ik denk inderdaad dat mijn brein dan ineens denkt zo dat is chill als er rust is dat laat ik je even voelen als je weer probeert te pieken 😂
@Pimpelmeesje ik herken dat echt heel
Moe zijn. Dit is ook anders ofzo want normaal kan ik mezelf erdoorheen trekken maar nu blijf ik moe lijkt het wel.
Ik heb wel weer een lekker vooruitzicht: zaterdag gaan de kinderen een nachtje logeren wat ze heel graag wilden en dan gaan wij met onze badenkaart lekker naar de sauna en het beste komt: daarna gewoon lekker thuis in mijn eigen bed slapen maar zonder kinderen in de ochtend. Dat is wel 100 jaar geleden ook (en dan specifiek mijn eigen bed zonder kinderen in huis als ik een nachtje weg ga slaap ik sowieso vreselijk dus ik hoop dan bij te slapen 🤣)