Meca ai dat is ook een rukcombinatie. Mijn truc was de eerste dagen meerdere keren per dag kort douchen/ afspoelen op de camping. Dan heel voorzichtig (echt heel voorzichtig, want je wilt voorkomen dat het in het hokje naast je stroomt - was altijd mijn angst 😬) de cup legen in het doucheputje. Nu kamperen we altijd met goed weer, waardoor even met je zwemkleding onder de douche lopen, vrij gemakkelijk is. Ik heb het ook weleens met flesjes water geprobeerd, maar ik maak er een bende van. Snoetsenpoetsers meenemen is wel handig, zodat je je handen al wat kan schoonmaken op het toilet. Ipv horrorhanden de wc uit moeten lopen.
En als er een invalidetoilet is, daar legen, want deze hebben vaak wel een kraantje in het toilet. Sommige campings hebben ook van die gezinshokken met toilet, fonteintje, duodouche etc in een groot hok. En als we tijdens een uitje ergens waren met toilet en fonteintje erin, maakte ik daar altijd gebruik van, ook al hoefde ik nog niet perse te legen. Als het echt onhandig was, gebruikte ik trouwens tampons icm een menstruatie-onderbroek.
Meca Er gaat niks boven Groningen
Er is ook niks boven Groningen 🤪