iMoeder Ow en nog meer klagen. Mijn oudste had het iets te gezellig gehad op zijn studenten feestje afgelopen nacht. En heeft vanochtend alles onder gespuugd. Dat mocht hij uiteraard allemaal lekker zelf opruimen. Maar die lucht!! 🤢🤢🥹
Hopsatee iMoeder Oh nee haha dat is natuurlijk wel passend bij een puber maar dat zijn de mindere dingen - die geur
Zonnebloem iMoeder https://www.deonlinedrogist.nl/drogist/capsinol-neusspray-original-20ml.htm?cross=0?cross=0&dtext=0&dtag=0&dmenu=0&dpath=0&dafval=0&dvraag=0&drel=0&ingr=0&etk=0&pid=73467X&gclid=EAIaIQobChMI1Iej27aMgQMVlFBBAh1NfgNhEAQYASABEgItY_D_BwE
iMoeder Zonnebloem Thanks! Ik heb dit besteld bij bol. Morgen geleverd. 🥳 Femkes Vapo Rub kan ik niet tegen maar goed luchten en naar buiten helpt inderdaad ook! Behalve dus snotverkouden ben ik overigens nu ook nog ongesteld geworden 😭
Vulpen iMoeder Douchen, extra kussen en afwachten. Over een paar dagen gaat het ongetwijfeld beter. Het is echt heel irritant en vermoeiend tot die tijd, beterschap!
Femkes iMoeder luuf of vapo rub. Dat gecombineerd met een extra kussen helpt bij mij vaak goed. En zoveel mogelijk buiten zijn en ramen open. Ik kan buiten altijd beter ademhalen als ik verkouden ben
Vulpen iMoeder Behalve dus snotverkouden ben ik overigens nu ook nog ongesteld geworden 😭 Ja, dat hoort bij elkaar of zo 😑 Anders had je lijf allang die stomme verkoudheid overwonnen.
Trees Manque Is dit een raadspelletje of niet? 🤭 Softbasegaming Ik heb een heel gênant probleem🥺😒 Ik heb ooit een steenpuist gehad op een plek waar je geen steenpuisten wil hebben. En ik ben gisteren nog geëlektrocuteerd op een plek waar je niet geëlektrocuteerd wil worden. Ik kijk niet op van gênante problemen, mocht je het willen delen 😉
Softbasegaming Manque ik drukte dus blijkbaar te snel op de knop versturen en toen ben ik gaan fietsen 🙈🥸. Ik ben vergeten of ik vanmorgen een tampon in gedaan heb 🥸
Trees Softbasegaming kun je deze er niet uit duwen met je bekkenbodemspieren? En als er niks uit komt, weet je voldoende. Zo checkte ik het altijd 🤪.
Zuremat Softbasegaming Ik ben vergeten of ik vanmorgen een tampon in gedaan heb 🥸 Oh oepsie! Nou denk idd dat als je echt niks voelt, dat het dan wel los zal lopen. Weet niet of je nog thuis bent, zo ja misschien ff in het prullenbakje kijken of het plasticje erin ligt?
iMoeder Zonnebloem Nog steeds niet binnen 😤😤 Ammehoela met ‘voor 22:00 besteld morgen geleverd’. Het komt volgens de track and trace morgen pas.
Softbasegaming Trees kun je deze er niet uit duwen met je bekkenbodemspieren? ja dan gebeurt er dus niks. Nouja er zal wel niks zitten ofzo :