Elsie89 ah bah! Ik was ik van de rel toen ik hoorde dat mijn dochter gehoorapparaten nodig had.
We zijn uiteindelijk een traject ingegaan om te kijken waar de gehoorschade vandaan kwam.
Toen de arts aangaf dat ze iets hadden gevonden waarvan de prognose zegt dat het erger wordt naarmate ze ouder wordt, was ik al minder geraakt. Je went eraan.

Mocht je vragen hebben. Mijn pb staat open.

En die collega wens je jeuk en korte armen.

Vulpen nou niet per se verwacht maar heeft waarschijnlijk te maken met haar genetische afwijking dus blijft dan wel stabiel dat is prettig om te weten. Verder veranderd er voor nu weinig behalve dan dat we het weten

June ja oorzaak is dus waarschijnlijk haar genetische afwijking en dan blijft het stabiel dus dat is wel fijn om te weten

Elsie89 Nou dat is ook niet niks zeg. Daar zou ik ook nogal van ontdaan zijn.

Onze rookmelder ging piepen..in de nacht. Batterij leeg dachten we maar nee, bood niet de oplossing. Na een uur onderzoek en handleidingen en nog steeds een piepende melder heeft m’n man hem van het plafond getrokken 🤣 En nu lig ik al bijna 2 uur wakker.

En nu snurkt m’n man..

Hopsatee aaah arme jij 😨

Ik was om 2.45u wakker, later nog uurtje geslapen nu weer vanaf 5 uur wakker. Piekermodus 😵‍💫

Liekje81 ja tijdens het googelen zag ik ook wat dit echt zo is! Door dalende temperatuur 🤣

Hopsatee al die rookmelders moeten dus vervangen worden 😒 Doei even 200 euro. Stom geld uitgeven 😵‍💫

Ik heb al sinds woensdagavond lichte buikkrampen, maar ben nog steeds niet ongesteld 😣

Zeer vroeg uit bed moeten, om 8 uur langs de lijn staan en dan 15-0 verliezen. Geen goed begin van het seizoen…

Weet iemand toevallig nog een goeie tip tegen een verstopte neus? Ik ben normaal nooit zo lang verkouden maar nu al meer dan een week. Ik wil geen verslaving aan neusspray opbouwen dus daar ben ik mee gestopt. Maar ik word helemaal gek van de droge mond, buiten adem zijn etc. En slaap ook uitermate kut door dit alles.

Ow en nog meer klagen. Mijn oudste had het iets te gezellig gehad op zijn studenten feestje afgelopen nacht. En heeft vanochtend alles onder gespuugd. Dat mocht hij uiteraard allemaal lekker zelf opruimen. Maar die lucht!! 🤢🤢🥹