Verkouden, moe, koud, keelpijn (ziet ook erg rood voor zover ik kan zien). En ik heb het morgen zo druk Met oma naar mijn nicht. Taarten bakken voor verjaardagsfeest van de meiden zaterdag (voor 50 personen bakken, wil van de gelegenheid gebruik maken om te proefbakken voor de bruiloft van zusje. Hou dan wel taart over maar als iedereen dan ook gewoon wat mee naar huis neemt is het ook op
)
Ongeneerd klagen 😮💨 deel 3
Bluh vandaag is echt een stomme dag. Was bij de kno voor de oudste en die is waarschijnlijk eenzijdig slechter horend. Hij zei echt tussen neus en lippen door dat dat als volwassene betekend dat waarschijnlijk een gehoorapparaat nodig is. Ik belde daarna mijn man op zijn werk om dit te delen en toen maakt e een van zijn collega's echt een enorme k*t opmerking en nu ben ik dus enorm chagrijnig.
Hopelijk is het snel morgen want dan kan ik er vast wel weer wat nuchterder tegen aan kijken.
[verwijderd] ik hoop dat je dan over een paar weken alsnog kan gaan, want het is wel enorm balen. Volgens mij had je je er behoorlijk op verheugd toch?
Dacht net lekker te gaan wandelen, maar al na 5 minuten moest ik naar de wc terwijl ik net daarvoor was geweest. Zo leuk is het dier cyclus van mij. Dag voordat menstruatie begint en dag erna moet ik constant plassen...
Elsie89 wat stom van die collega
Ik zat afgelopen week in dit topic enorm te stressen over het uwv, maar de revalidatie-arts belde net dat ze een duidelijke brief gaat schrijven, die we kunnen gebruiken. Ook mijn neuropsycholoog wil een verslag schrijven. De neuropsycholoog gaat komende week ook samen met mij kijken, wat ik het beste kan opsturen. Ik heb zeker 40 artsenbrieven en verslagen, maar het is veel herhaling en het gaat erom dat ze de belangrijkste lezen.
Ik voel mij echt enorm opgelucht. Ik zag het even helemaal niet zitten (terwijl ik weet dat het rationeel nergens over gaat en ik voelde mij een enorme aansteller door mijn paniek-reacties ), maar ik was echt het complete overzicht kwijt. Ik heb er weer wat vertrouwen in. Ik hoop dat ik het nu wat kan loslaten.
Elsie89 ah bah! Ik was ik van de rel toen ik hoorde dat mijn dochter gehoorapparaten nodig had.
We zijn uiteindelijk een traject ingegaan om te kijken waar de gehoorschade vandaan kwam.
Toen de arts aangaf dat ze iets hadden gevonden waarvan de prognose zegt dat het erger wordt naarmate ze ouder wordt, was ik al minder geraakt. Je went eraan.
Mocht je vragen hebben. Mijn pb staat open.
En die collega wens je jeuk en korte armen.
Aurora hoe was t gegaan?
- Bijgewerkt
Onze rookmelder ging piepen..in de nacht. Batterij leeg dachten we maar nee, bood niet de oplossing. Na een uur onderzoek en handleidingen en nog steeds een piepende melder heeft m’n man hem van het plafond getrokken En nu lig ik al bijna 2 uur wakker.
En nu snurkt m’n man..
Hopsatee aaah arme jij
Ik was om 2.45u wakker, later nog uurtje geslapen nu weer vanaf 5 uur wakker. Piekermodus