Marshmallow Zij heeft ook hormonen ervoor geslikt maar ja die mag ik niet dankzij de longembolie, jij ook niet toch?
Mag ik inderdaad ook niet. Jij gebruikt dan zeker ook nog bloedverdunners ivm de longembolie? Ik denk dat dit ook een rol speelt in de heftigheid van mijn menstruaties en het continue doorlekken.
Mijn moeder was 43 en menstrueerde toen al nauwelijks meer. Ik denk dat ze dus nog jonger was toen ze in de perimenopauze kwam, maar dat weet ik allemaal niet zeker. Ik heb het via mijn tante en zij wist het ook niet precies. Ik kan mij als puber wel herinneren dat ze opvliegers had, dus ze moet jong zijn geweest. Ik denk ook dat erfelijkheid wel een rol speelt.
Nescio Echt, als mijn lijf zo slecht tegen mijn eigen hormonen kan, is er dan niet een draadje verkeerd gespannen?
Wat mij betreft is dit toch echt een foutje in onze evolutie. Welk nut heeft het dat er ons ook nog ellendig voelen door al die hormonen. Ik ben standaard aan de diarree op de eerste menstruatiedag. Ook zo ontzettend nutteloos en compleet onhandig iets. Welke functie zou dit moeten hebben?!?
Bloem heb ik niet kunnen vinden, maar ik ga er voor de grap eentje halen en dan kijk ik wel even in de gebruiksaanwijzing voor je.