In de wachtrij van Danse Macabre. 80 minuten maar de tijd ging best snel nog. Toen was het nog mooi weer vanaf kwart voor 3 was het over.

Pimpelmeesje Edit; iemand gaf mij laatst de tip om ze ook nog iets wijder te laten maken door de schoenmaker. Nog niet geprobeerd, maar mss het proberen waard op wat oude schoenen die net niet breed genoeg zijn?

Dit werkt altijd bij mijn zoon. Hij heeft breedte maat 6, maar soms kopen we 5 en dan vermaakt de winkel ze. Werkt tot nu toe erg goed.

Trees

Eigenlijk is een 'vind ik leuk' echt te banaal voor deze foto. Ik stuur een 🩷. Het plezier en de trots stralen van je gezicht! Ben heel blij voor je!

Marshmallow ja ik wil nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog 100 keer!
1 keer is gewoon veel te weinig om alles goed te zien, maarja... wachtrijen enzo 😬

CrazyCatLady hahaha ik had echt precies hetzelfde gevoel. T had dus geluk dat zijn moeder ook wilde hij is al 2x geweest πŸ˜‰
    We zeiden ook als de wachtrij nog 30 minuten waren geweest dan waren we meteen weer achteraan aangesloten.
    Hopelijk is E volgend jaar lang genoeg om erin te mogen πŸ™‚

Marshmallow ja het was bij ons ook de bedoeling om later op de dag nog een keer te gaan maar de dag vloog voorbij! Hopelijk kunnen we in de zomer weer een keertje gaan 😊