Toch6 Wandplank ook (laten) ophangen vandaag. Weer een stukje verder π Nu alleen nog een berg strijken. En ja, de lakentjes en hydrofiele doeken moeten van mij die eerste keer π kleertjes heb ik wel gewoon opgevouwen, heb wel meer te doenπ€ͺ
Trees Mijn jongste heeft vanavond haar eerste schoolfeest. Wat is ze plotseling groot aan het worden π₯²
Trees CrazyCatLady dank je wel! Ik ben vooral in shock dat er geen klein meisje meer staat, maar een vrouw in wording. In haar gedrag is ze nog best jong en absoluut nog geen puber, maar dat begint volgens mij ook te veranderen als ik haar zo gisterenavond zag.
CrazyCatLady Trees ja dat gaat ineens hard, daar kan niemand je op voorbereiden.. die worden gewoon van de een op de andere dag wakker en.. poef.
Trees Zo grappig dit! Ik was aan het opzoeken hoeveel procent van de bevolking groene ogen heeft en kom ik op een website waarbij het oog van mijn dochter mij aanstaart π (Mijn man fotografeert en maakt o.a. stockfotoβs. Ik kwam een tijdje terug ook een foto van onze keuken tegen op een Duitse website die huizen verhuurt π€).
Marshmallow Liekje81 Gefeliciteerd voor haar!! Ik weet hoe moeilijk en spannend het is zo'n wedstrijd, dus echt goed van haar!