Trees LilyMilie het zijn echt hele intrigerende beesten. Het is ontzettend rustgevend om ze hun ding in slow motion te zien doen. Ik overweeg nog steeds om Afrikaanse reuzenslakken als huisdier te nemen. Leuk idee ook voor de verjaardag van kleine R π
Trees June ze is echt groot geworden! Ze plaste over mijn voet heen van blijdschap toen we thuis kwamen π€ͺ
June Trees we hebben zo gelachen. De laatste dagen was ze steeds mollen of muizen aan het zoeken in het veld. Dan was ze opeens een echte jachthond. Zo groot al. En dan die hupjes als ze iets vond. Om vervolgens weer in peppers wang te hangen als ze de kans kreeg maar dat werd minder.
Marshmallow Zin in alcohol, maar het enige wat ik lekker vond was dit π Ik voel me weer super jong π€ͺ
Hooyo-shimbir Wij zijn gisteren weer thuisgekomen van vakantie π₯° t was wel een pittige klus de tent alleen inpakken en alles plus 650 km rijden. Vandaag mijn eerste werkdag bij m'n nieuwe baan π super zin in.
Nescio Vakantie, ik heb de rust nodig. Dat lukte nog niet echt door onbeschofte receptiemedewerker maar ik laat het niet aan mn hart komen!
Trees June wat grappig! Ze was vast heel trots op haar vondsten π. Vanochtend dook ze direct de eerste beste vieze moddersloot in om daarna heel blij tegen mij op te springen. Altijd fijn π€.
Trees Ik wil naar bed, maar mijn kat heeft last van βIk heb je 3 weken niet gezien en ik laat je nooit meer gaanβ bui.
Trees June flinke tas vol (moeten nog schoongemaakt worden). Veel laten staan, zodat de eekhoorns ook nog wat te smikkelen hebben. Ook nog een grote parasolzwam gevonden. Deze zijn ook lekker.