Toch6 van harte gefeliciteerd!🥳 voor mijn gevoel heeft ze haar tweede verjaardag overgeslagen…..🤔🫣

Toch6 gefeliciteerd!!

Hoe kan C nou al 3 zijn?

Ik heb ook het gevoel dat 3 jaar niet klopt 😅 mijn baby 😭

[verwijderd] het klinkt heel lullig, maar ik ben voor de temperatuur blij dat we komende week in Nederland zijn en niet meer op ons vakantie adres. Zo. Vreselijk. Warm! (We zaten in de buurt van Bordeaux)

[verwijderd] heb je airco in je nieuwe huis? 40 is echt veel te warm en dan te bedenken dat t schaduw temperaturen zijn 😭

Dit is mijn grootste soeppan en de helft van een courgette (voor soep). Nog 3,5 courgette te verwerken 😬

[verwijderd] wij hebben dit. We gaan vrijdag ochtend weer weg. Voor het gevoel is het vele malen warmer.

• [verwijderd]

Ik kan echt niet wachten tot de herfst weer begint!

Sevenof9 haha idd. Ik ben zo blij dat ik nu ergens ben waar het zo lekker weer is. Alleen jammer dat het regent als we zaterdag thuis komt.

Trees Binta gaat altijd op de mat liggen en doet net of ze ligt te luieren. Ondertussen houdt ze goed in de gaten of er iets valt… zodra ik de keuken uit loop staat ze op om een rondje te snuffelen en op te eten wat haar lekker lijkt 😂

• Trees hebben hierop gereageerd.