Deel 2 is ook alweer over de 7000 berichten heen, dus deel 3!

Na een lange reis zijn we gisteravond aangekomen, maar het is het nu al zo waard! ❀️

Weer thuis!

Vandaag even helemaal niks meer. Ik ga morgen wel beginnen met uitpakken en opruimen. Ik weet nu toch niet waar ik moet beginnen πŸ˜…. Eerst maar even een volgorde lijstje maken om zo wat orde te scheppen in mijn hoofd, terwijl ik ondertussen geniet van de hondenknuffels. Ipv als een kip zonder kop te gaan rondrennen. Ik heb toch best wat geleerd het afgelopen jaar πŸ˜‡.

[verwijderd] Kleine R werd dolenthousiast van zeeslakjes.. πŸ€”πŸ˜…

Die vind ik ook leuk πŸ«£πŸ˜…

[verwijderd] het zijn echt hele intrigerende beesten. Het is ontzettend rustgevend om ze hun ding in slow motion te zien doen. Ik overweeg nog steeds om Afrikaanse reuzenslakken als huisdier te nemen. Leuk idee ook voor de verjaardag van kleine R 😜

June ze is echt groot geworden! Ze plaste over mijn voet heen van blijdschap toen we thuis kwamen πŸ€ͺ

Zin in alcohol, maar het enige wat ik lekker vond was dit πŸ˜†
      Ik voel me weer super jong πŸ€ͺ

Wij zijn gisteren weer thuisgekomen van vakantie πŸ₯° t was wel een pittige klus de tent alleen inpakken en alles plus 650 km rijden.
      Vandaag mijn eerste werkdag bij m'n nieuwe baan πŸ˜„ super zin in.

Vakantie, ik heb de rust nodig. Dat lukte nog niet echt door onbeschofte receptiemedewerker maar ik laat het niet aan mn hart komen!

Trees we hebben zo gelachen. De laatste dagen was ze steeds mollen of muizen aan het zoeken in het veld.
        Dan was ze opeens een echte jachthond. Zo groot al. En dan die hupjes als ze iets vond.
        Om vervolgens weer in peppers wang te hangen als ze de kans kreeg maar dat werd minder.

• Trees hebben hierop gereageerd.

June wat grappig! Ze was vast heel trots op haar vondsten πŸ˜„. Vanochtend dook ze direct de eerste beste vieze moddersloot in om daarna heel blij tegen mij op te springen. Altijd fijn 🀭.

Ik wil naar bed, maar mijn kat heeft last van β€˜Ik heb je 3 weken niet gezien en ik laat je nooit meer gaan’ bui.