Koffiepraat! ☕️ Deel 2
Man en ik zijn maandag opeens van 8 tot 18 alleen en hebben vakantie nu zit ik te denken om iets leuks te kunnen gaan doen maar geen idee wat. Tenminste iets waarbij we de kinderen eigenlijk niet kunnen gebruiken want anders vind ik het zonde.
Softbasegaming ik zou naar de sauna gaan. Of ergens super uitgebreid lunchen. Of iets gaafs gaan doen zoals klimmen , indoor skydiven of een workshop surfen. Ik zou ook van de gelegenheid gebruik maken om luidruchtige seks te hebben .
Trees dat laatste zeg ik maar niet
Softbasegaming Ik zou dan naar een museum en/of een stad in gaan en ergens lekker lunchen.
Vandaag mijn eerste werkdag na 6 weken vakantie. Ik wil nog wel 2 weken vakantie
Hier ook schoolvakanties voor het eerst en het is heerlijk. Voorheen moest ik extra werken om tijd voor tijd op te bouwen zodat ik meer weken vrij kon zijn. Nu heb ik gewoon alle schoolvakanties vrij en nog een week verlof over. Echt mega luxe!
En ik geniet er volop van.
Alleen al voor de vakanties denk ik wel eens na over het onderwijs
Ik werd vannacht wakker en was ineens compleet geobsedeerd door hoe ver mijn hoofd en voeten van elkaar verwijderd zijn