Toch6 Jules geen tijd voor, moet nu nog 2 taarten maken en versieren want C wordt morgen al 3 🥹 Vanmorgen nog even met de kinderen erheen gelopen, bleek nog bijna 4km te zijn🤣 vannacht lagen we naast elkaar, vanmorgen niet ivm lossen en laden
Softbasegaming Man en ik zijn maandag opeens van 8 tot 18 alleen en hebben vakantie nu zit ik te denken om iets leuks te kunnen gaan doen maar geen idee wat. Tenminste iets waarbij we de kinderen eigenlijk niet kunnen gebruiken want anders vind ik het zonde.
Trees Softbasegaming ik zou naar de sauna gaan. Of ergens super uitgebreid lunchen. Of iets gaafs gaan doen zoals klimmen , indoor skydiven of een workshop surfen. Ik zou ook van de gelegenheid gebruik maken om luidruchtige seks te hebben 🤭.
Trees Huggybird als je kinderen ouder worden, laat naar bed gaan en je niet meer wegkomt met papa en mama zijn aan het worstelen en maken daarom rare geluiden, dan moet je je momenten pakken 😂.
Huggybird Trees nou dat….. 😂😂😂 we hebben het werken bij jumbo ook erg gepromoot 😉 vooral op zaterdag. 👍
Huggybird Trees in het begin werkte ze alleen de ochtend, nu tot 15:00 👍🥰 nu kan A eerst uitslapen en ik sporten en dan…. Nog tijd zat 😂
Hopsatee Sevenof9 wat heerlijk 6 weken! Ik heb morgen weer mijn eerste werkdag na 3 weken. Echt geen zin 😂 Succes vandaag!
Hopsatee Sevenof9 misschien moet ik ook kijken naar een baan in het onderwijs 🤣 Ik ben aan het onderzoeken wat ik wil dus wie weet 🤪
Sevenof9 Hopsatee je kan zelfs breder kijken, ik werk niet in het onderwijs maar op een dagbestedingsplek voor jongeren die zijn uitgevallen op school. Maar wel schoolvakanties dus.
Vulpen Hopsatee Moet je wel echt docent worden en niet zoals ik beheerder worden want dan moet je alsnog met je collega's afstemmen welke 2 of 3 weken je vrij neemt in de zomer 😉
Bloem Hier ook schoolvakanties voor het eerst en het is heerlijk. Voorheen moest ik extra werken om tijd voor tijd op te bouwen zodat ik meer weken vrij kon zijn. Nu heb ik gewoon alle schoolvakanties vrij en nog een week verlof over. Echt mega luxe! En ik geniet er volop van. 😀