CrazyCatLady
Nee joh! We hebben tot aan juni al herfst gehad. Voorlopig nog niet hoor.
Koffiepraat! ☕️ Deel 2
Nee, die zomer had gewoon in mei/juni moeten komen, zoals het hoort. Hij heeft alle kansen gehad, het is nu te laat, nou hoeft het niet meer
CrazyCatLady mei tot september. Donkere maanden duren lang zat.
(Hoewel ik nu liever wel de temperatuur wat lager heb, kan er momenteel slecht tegen. Gewoon 20-25 graden, zonnetje, klein windje)
CrazyCatLady neeee na 10 maanden regen ben ik blij dat het nog zonnig is. Ben echt nog niet toe aan weer die troosteloze regen maandenlang.
Toch6 ja, tot september inderdaad. Dus nu mag het stoppen
Honkeytonk nee regen hoeft ook niet! Maar alle andere dingen wel. Ik wil weer lekker in mijn poncho kunnen kruipen, paddenstoelen tegenkomen onderweg, kaarsjes aan in de avond...
Gewoon de Pinterest-herfst zeg maar. Niet de realiteit met zompige modder enzo
CrazyCatLady hahaha daar ben ik het niet mee eens hoor, We hebben al zoveel regen gehad, laat die zon maar even schijnen
CrazyCatLady je weet dat we in Nederland wonen he?
Marshmallow ssssst
Laat mij lekker even fantaseren, zodra het straks echt gaat regenen verlang ik weer maanden naar de zomer. Dit is een zeldzaamheid
Zeg eerlijk, heb ik je geinfluenced?
CrazyCatLady paddestoelen ben ik de hele zomer tegen gekomen.
Bob_Ross ha nee, ik zag volgens mij wel iets voorbij komen? Al mijn bookstagrammers zijn ook al helemaal klaar voor de herfst (en de andere helft is bezig met Halloween) dus ik weet even niet meer precies bij wie ik nou wat zag..
Maar H zit weer helemaal in een 'de meteorologische herfst is ingegaan dus het is tijd voor Gilmore Girls'-fase, dus zij heeft mij besmet.
Het helpt denk ik ook niet mee dat onze zomervakantie zo vroeg viel. Ik hoor overal nog mensen over de eerste schooldag, maar hier is het normale ritme al lang en breed opgestart en zijn we al wel toe aan de herfstvakantie
Zonnebloem in de supermarkt?
Ik heb er nog geen een gezien...
CrazyCatLady ja de supermarkt in het bos, opvallend veel trouwens.
Zonnebloem ik ben jaloers! Sowieso, ik wil ook een bos in de buurt..
Maar de 99% bestrating en parkeerplaatsen in mijn looproutes hebben geen paddestoelen helaas
Haha oke. Ik cheer al weken voor de herfst!
Al jaren fan en ik ben dat warme weer zo spuugzat!
Zonnebloem ja hier ook, zo zielig, die piepen helemaal blij en stevig op s ochtends en eind van de dag zijn ze verband en klaar
- Bijgewerkt
CrazyCatLady hou op!!
Ik ben voor 11 maanden voorjaar en zomer, 2 weken sneeuw en 2 weken herfst. Regen prima, maar dan wel tussen 22.00-7.00. Je begrijpt dat ik elk jaar weer word teleurgesteld .
Zonnebloem het is inderdaad een goed paddenstoeljaar. Viel ons ook al op. Het is nu ook echt het seizoen voor cantharellen .
CrazyCatLady ik ben sowieso de zomergrinch en dol op herfst, dus kommaardoooor!
Ik ben nog helemaal niet toe aan vroeg donker en laat licht. Ik wil buitenspelende kinderen tot aan 20 uur, met ons ouders buiten op een bankje kletsend ket koffie, bier of wijn.
Nou, jullie raden nooit wat ik onderweg zag... paddenstoelen!
Het is een begin..