Blije berichten deel 2
Ik ben vandaag een vlechtworkshop gedaan en nu kan ik toch al best wat creaties..Woehoe!
Hopsatee hoe wat waar?
- Bijgewerkt
Softbasegaming hier vlakbij bij een kapsalon. Voor 18 euro 2 uur lang op oefenhoofden. Ik leer slecht van YouTube. Nu had ik het zo door!
Hopsatee zoiets moet ik ook hebben!
Marshmallow Ja echt een aanrader!
- Bijgewerkt
Hopsatee hier doen de overblijf juffen dat gewoon in de pauze.
Jongens en hun haar doen gaat een stuk makkelijker/sneller dan bij meiden. Wel even foto’s plaatsen van je kunstwerken hè.
Hopsatee Oooh k wil dit ook dit is de meest bijzondere creaties tot nu toe
Zonnebloem L komt altijd helemaal gestyled terug van de opvang dus ik dacht laat ik het ook eens leren.
Ja met nat haar gaat het sowieso beter. Maar bv ingevlochten vlecht ik snap er niets van. Dus ik maak andere creaties met gewone makkelijke vlechten
Hopsatee wat leuk! Toen T klein was had ik bij mij op school een meisje met de meest fantastische creaties in haar haar, en de moeder maakte ook YouTube filmpjes. Dus ik maakte dat altijd na bij T. De moeders van de meisjes bij T in de klas hadden zo iets van ‘hoe doe jij dat?!?!?’ Dus toen heb ik die moeder van mijn school gevraagd of ze een workshop wilde geven voor de moeders bij T op school. Ook de juf uitgenodigd met haar dochter en geregeld dat het in de klas mocht na schooltijd. Het was vet leuk en er waren echt veel moeders die mee wilden doen.
Ik dacht al dat ik één of ander moedergen miste. Voor mijn gevoel ben ik de enige moeder hier op school die niet van die mooie vlechten kan maken.
Mamabeertje ik kan het ook niet. Dafne zit ook gewoon niet lang genoeg stil om fatsoenlijk te oefenen. En ach, er zijn ergere dingen hoor. Heb weleens de buurvrouw gevraagd ff snel in te vlechten op bv dafnes verjaardag. Een klasgenootje heeft allerlei ingewikkelde creaties, vind dat zelf niet eens mooi. 1 of 2 invlechten vind ik prima genoeg. Maar hier dus gewoon een paardenstaart.