Dit weekend vriendinnen weekend! Zo veel zin in!
Blije berichten deel 2
Sinds de zomervakantie eerste weekend langer samen dan alleen de zondag en zo uit eten met man
Wij hebben sinds kort een veranda achter aan ons huis en het is 13 graden nu maar omdat de zon erop schijnt is het heerlijk onder de veranda. We hebben hier lekker ontbeten. zo blij mee!
We hebben een verklaring gekregen van de organisatie die over passend onderwijs gaat dat de huidige school voor midi het best passende onderwijs is. Daarmee is er een kans dat de gemeente zijn busabonnement zal vergoeden wat ons β¬900 zou schelen. Daarnaast vond ik het heel fijn dat er nu op papier staat dat er in onze stad gewoon geen optie is voor kinderen als de onze.
Ik ben vandaag een vlechtworkshop gedaan en nu kan ik toch al best wat creaties..Woehoe!
Hopsatee hoe wat waar?
- Bijgewerkt
Softbasegaming hier vlakbij bij een kapsalon. Voor 18 euro 2 uur lang op oefenhoofden. Ik leer slecht van YouTube. Nu had ik het zo door!
Hopsatee zoiets moet ik ook hebben!
Marshmallow Ja echt een aanrader!
- Bijgewerkt
Hopsatee hier doen de overblijf juffen dat gewoon in de pauze.
Jongens en hun haar doen gaat een stuk makkelijker/sneller dan bij meiden. Wel even fotoβs plaatsen van je kunstwerken hΓ¨.
Hopsatee Oooh k wil dit ook dit is de meest bijzondere creaties tot nu toe
Zonnebloem L komt altijd helemaal gestyled terug van de opvang dus ik dacht laat ik het ook eens leren.