Femkes We hebben een verklaring gekregen van de organisatie die over passend onderwijs gaat dat de huidige school voor midi het best passende onderwijs is. Daarmee is er een kans dat de gemeente zijn busabonnement zal vergoeden wat ons โฌ900 zou schelen. Daarnaast vond ik het heel fijn dat er nu op papier staat dat er in onze stad gewoon geen optie is voor kinderen als de onze.
Trees Femkes Daarnaast vond ik het heel fijn dat er nu op papier staat dat er in onze stad gewoon geen optie is voor kinderen als de onze. Deze erkenning is ook belangrijk! En super dat jullie vergoeding in reiskosten krijgen.
Huggybird Hopsatee wat leuk! Toen T klein was had ik bij mij op school een meisje met de meest fantastische creaties in haar haar, en de moeder maakte ook YouTube filmpjes. Dus ik maakte dat altijd na bij T. De moeders van de meisjes bij T in de klas hadden zo iets van โhoe doe jij dat?!?!?โ Dus toen heb ik die moeder van mijn school gevraagd of ze een workshop wilde geven voor de moeders bij T op school. Ook de juf uitgenodigd met haar dochter en geregeld dat het in de klas mocht na schooltijd. Het was vet leuk en er waren echt veel moeders die mee wilden doen.
Hopsatee Softbasegaming hier vlakbij bij een kapsalon. Voor 18 euro 2 uur lang op oefenhoofden. Ik leer slecht van YouTube. Nu had ik het zo door!
Zonnebloem Hopsatee hier doen de overblijf juffen dat gewoon in de pauze.๐ Jongens en hun haar doen gaat een stuk makkelijker/sneller dan bij meiden. Wel even fotoโs plaatsen van je kunstwerken hรจ. ๐
Femkes Hopsatee Fantastisch idee, dat wil ik inderdaad ook. Ik kan nog net een vlecht maken, maar zelfs die zijn vrij matig, maar ik weet dat mini het fantastisch vindt.
Hopsatee Zonnebloem L komt altijd helemaal gestyled terug van de opvang ๐คฃ dus ik dacht laat ik het ook eens leren.
Hopsatee Femkes ik moet wel zeggen dat het op de oefen pop veel makkelijker was. Vanochtend met dat dunne piek haar en een bewegende peuter was ik nog niet zo vrolijk haha.
Vulpen Hopsatee Ja dat was hier ook, heel leuk was dat. Ik beheers bij oudste alleen de paardenstaart, en bij jongste de twee staartjes, en dat is het ๐
Trees Hopsatee ik vind het zelf makkelijker op nat haar. Het soort haar maakt ook uit. Mijn jongste heeft heel dun fijn haar, maar wel veel. Vind ik veel moeilijker dan bij de oudste.
Hopsatee LilyMilie Ja dat had ik dus ook en met name dat ik het van YouTube niet snap. Nu kon ik gewoon vragen stellen en doet ze het voor en helpt ze je even wat je fout doet. Maar goed, nu heb ik de techniek maar nu nog oefenen haha.
Marshmallow Ja met nat haar gaat het sowieso beter. Maar bv ingevlochten vlecht ik snap er niets van. Dus ik maak andere creaties met gewone makkelijke vlechten ๐
Huggybird Hopsatee ja, de kinderen vonden het super leuk, en de moeders helemaal blij, en het was gewoon heel gezellig ook. En de moeder van mijn school wilde uitzoeken of ze workshops wilde gaan geven dus zij kon zo mooi oefenen. Iedereen blij ๐