Puzzelstukje gefeliciteerd!!
Blije berichten deel 2
Puzzelstukje gefeliciteerd!
Puzzelstukje wat fijn!! Gefeliciteerd
Puzzelstukje Gefeliciteerd!
Puzzelstukje geweldig zeg! Gefeliciteerd!
Puzzelstukje gefeliciteerd!!
Ik ben erg blij! Maar maak mezelf nu helemaal gek dat ik het niet kan. Ik weet dat ik t kan, rationeel gezien. Maar mn gevoel zegt anders. Maar dat komt ook omdat ik nu al een tijdje onderpresteer. Ik heb t hoogst haalbare binnen huidige organisatie behaald, ik ben toe aan ontwikkeling en uitdaging. Maar toch… heb ik een stemmetje in mijn hoofd.
Puzzelstukje Cool! Past idd precies bij je beide diploma’s.
Puzzelstukje
Heel herkenbaar. Maar onterecht die twijfel hoor. Gaat je zeker lukken!
Bloem dank je! Ik moet die gedachte vasthouden en er echt in geloven.
Puzzelstukje Ik heb echt precies hetzelfde momenteel omdat ik ook over een paar weken in mijn nieuwe functie start.
Maar natuurlijk kunnen we het gewoon! Ik heb er ook wel heel veel zin in en tegelijkertijd denk ik inderdaad soms help, waar begin ik straks aan. Dalijk word het een enorme afgang. Slaat helemaal nergens op.
iMoeder nou dat is precies hoe mijn gedachten de hele dag gaan. Nu moet ik het wel kunnen bewijzen… kan ik t wel, straks sta ik voor joker. Studies voor niks gedaan… pfff.
Maar! We kunnen het. Even omdenken! Ik heb jouw nieuws gemist. Wanneer begin je?
- Bijgewerkt
De helft van de tijd weten de meeste mensen niet wat ze aan het doen zijn. Gewoon fake it till you make it! Komt t vanzelf goed.
- Bijgewerkt
Bob_Ross ik ben de pabo deeltijd gaan doen jaren geleden, daar blufte alle mensen zich door de opleiding heen. Je mocht zelf je competenties aangeven…. En dan hoefde je lessen niet te volgen en toetsen niet te maken…. er werd niets getoetst of gecontroleerd.
Ik kon dat niet, ik kon niet liegen dat ik dingen kon waarvan ik wist dat dat niet zo was….. ben gestopt met de opleiding.
Meer dan de helft heeft zijn/ haar diploma gekregen door overal een puntje aan te lullen….
- Bijgewerkt
Huggybird oh nou ik heb mijn opleiding zo echt niet gehaald hoor. Moest allemaal assesments doen en kreeg vaak controle, bij ging het serieuzer, of voelde het zo, dat kan ook haha.
Maar het is wat is gezegd. Je komt met boerenverstand al een heel eind.
Puzzelstukje dat kan je gewoon! Het is herkenbaar hoor. 9 jaar geleden vond ik mijn droombaan maar dacht het echt niet te kunnen. Maar dat bleek wel zo te zijn. En ik heb al een paar keer promotie gemaakt en moeilijke projecten gedaan en elke keer denk ik: ik kan dit niet, ik ben hier te dom voor. Wanneer gaan ze doorhebben dat ik het niet kan? Dit is te hoog gegrepen, teveel.
Om dan een poosje in de functie te zitten en te denken: kan niet kloppen, dit is niet zo moeilijk. Ik doe vast iets fout of ik werk niet hard genoeg want dit kan ik met 2 vingers in mijn neus. Salarisverhoging? Nee joh, hoef ik niet waarom, wat ik doe is niet zo lastig toch.
Ik heb hier overigens wel (deels) coaching en therapie voor gehad. Want bij mij komt het wel ergens vandaan.
@Puzzelstukje gefeliciteerd!