[verwijderd]
Honkeytonk Wij aten nooit ontbijtkoek voor ontbijt, haha. Het is inderdaad een tussendoortje.
Honkeytonk Wij aten nooit ontbijtkoek voor ontbijt, haha. Het is inderdaad een tussendoortje.
[verwijderd] waarom heet het dan ontbijtkoek ?
Honkeytonk nee gekke Brabanders, een bolletje is een bolletje
Honkeytonk Omdat het officieel wel bedoelt is als ontbijt maar mijn moeder vond het veel te zoet
Marshmallow maar als je dan een broodje knakworst eet.. wat eet je dan? Een boterham met knakworst of een bolletje knakworst ?
Honkeytonk
Wij eten het eigenlijk alleen af en toe 's morgens bij het ontbijt, maar ik weet genoeg mensen die het bijv. om 10 uur bij de koffie doen.
Liekje81 Zo zeggen ze hier weer broodje als ze een boterham bedoelen.
Nee echt? Ik weet nog zo goed dat ik 6 was, en ik mocht voor het eerst zelf boodschappen doen, op de campingwinkel. Ik moest een brood halen, maar ik was enorm verlegen dus vroeg om een broodje. Kwam ik terug met mijn ene broodje, had de rest niks te eten. Kon ik dat takkeeind weer terug fietsen
Maar dat was wel een Brabantse camping, ik vond broodje gewoon minder eng dan brood
Ik ken bolletjes wel, omdat ik als tiener bij een bakker werkte, en daar hadden we bolletjes en puntjes. Maar dat is gewoon fancy bakkertaal, een broodje is gewoon een broodje..
[verwijderd] net Gelderland
Houdoe
Bijna
Vertrekken
Ontbijtkoek
Stamppot
.meisje
Afhankelijk van leeftijd. Koekwaus onder de jeugd, idioot onder de oudere
Honkeytonk bij ons zie ik het dan vooral smorgens bij de koffie. En ik vind dat eind van de middag vlak voor/tijdens zwemles fijn.
Broodje is een bolletje en een brood bestaat uit boterhammen
[verwijderd] Ik dacht dat ook tot ik naar boven de rivieren verhuisde
Liekje81 Geinig, ik heb daar ook verwarring over gehad! Ik noem(de) bolletjes ook broodjes.
Honkeytonk een puntje met knakworst ... maar als wij thuis knakworstjes eten, dus zonder toevoeging dan doen we ze gewoon op een snee brood. Een boterham is officieel twee toch? En nu zal snee ook wel Brabants zijn...
Oh nee:
Honkeytonk jij weet het!
Bolletje is zo’n zacht broodje
Broodje is een hard broodje
Boterham of snee brood is gewoon zo’n schijf brood
We gaan een boterham eten/broodje eten/brood eten zegt niets over wat je gaat eten maar dat het gewoon tijd is om te lunchen
Hopsatee Bolletje is zo’n zacht broodje
Broodje is een hard broodje
Broodje: zacht broodje
Pistoletje: hard broodje
Bolletje: is een merknaam van beschuit enzo..
[verwijderd] maar staat dat dan ook zo op de verpakking?
Softbasegaming geen idee, ik vind die met kandij het lekkerst, dus volgens mij heet die kandijkoek? Maar het is gewoon een peperkoekrek, en daar binnenin heb je verschillende soorten.. vanaf daar kijk ik alleen nog maar naar gesneden en ongesneden
Volgens Google staat er wel ontbijtkoek op de verpakking.. slecht hoor..
Edit: nee, wat is dit voor iets raars?? Op de zak broodjes staat witte bollen
Mijn hele leven is een leugen...
Godzijdank staat er nog wel frietsaus en geen patatsaus op de remia tube
[verwijderd] Godzijdank staat er nog wel frietsaus en geen patatsaus op de remia tube
Ja dat staat er altijd fout op
Nu ben ik wel benieuwd hoe de kortingsborden eruit zien in Brabantse supermarkten.
Bij ons staat er gewoon "witte bolletjes: 25% korting".
Staat er bij jullie dan broodjes? En als ik dan een zak harde broodjes meeneem, kan ik dan stampij maken bij de kassa omdat ik dan ook die korting wil?
Softbasegaming nah, een van de 2.. of de verpakking klopt, dus ontbijtkoek, bollen en friet, of de verpakking klopt niet.. je kan niet alles hebben
Blue ik ga er eens op letten! Ik kan me niet herinneren dat ze ooit in de bonus zijn trouwens, want volgens mij is dat zo'n vaste lage prijs artikel.
Maar voor die laatste, nee. Want als jij harde broodjes koopt, moet het reclamebord pistoletjes aangeven. Maar volgens mij staat er dan eerder bakkerij assortiment, afbak-mini of de specifieke soort.
[verwijderd] Want als jij harde broodjes koopt, moet het reclamebord pistoletjes aangeven.
Maar niet alle harde broodjes zijn pistoletjes