Softbasegaming Als je harde broodjes op een bord wilt zetten, zet je gewoon "harde broodjes in de aanbieding".
Wat vraag jij je af? 🔒
[verwijderd]
Softbasegaming nee maar dan staat er kaiserbroodjes, meeegranenbroodjes of weet ik veel
Maar in de supermarkt heten ze toch ook gewoon bolletjes?
Softbasegaming nee je hebt ook kaiser triangel, kampioentjes, meerzaden
Hopsatee Ja, maar daar let je meestal niet op toch? Het is bij zoveel verpakkingen dat er wat anders staat dan hoe je het noemt. Op de kookroom staat bijvoorbeeld haver cuisine, op de rijstmelk staat rice bio, op de vla staat vanille dessert, op de zeep staat kitchen handwash en op de doperwten staat tuinerwten (ik heb wat rondgescrold in Picnic...)
[verwijderd] Ik had me wel verheugd op om de week een ochtend voor mezelf (/het huishouden) maar omdat we voor de jongste geen bso hebben wordt het juist pittiger vrees ik, omdat ik dan elke dag moet werken
[verwijderd] ik heb hier 4 weken van mogen genieten toen de middelste naar school ging. Daarna werd de 3e geboren
Ik probeerde het huishouden niet dan te doen (maar in het weekend) en de ochtend echt voor mezelf te houden.
Als de jongste over 3 jaar naar school gaat hoop ik dan te gaan sporten of, als er dan geen boeiende les is, vrijwilligerswerk te gaan doen (als ik al niet iets er naast doe dan)
Maar goed ik vond het alsnog snel ingevuld allemaal. Was ik toch de was aan het doen, kast opruimen…
[verwijderd] dat vraag ik me ook af, wat ga ik doen als C in groep 1 start en 4 dagen weg is. Straks is heel mn huis gepoetst en verveel ik me
[verwijderd]
Hopsatee dat zag ik ook toen ik de zak uit de keuken pakte
Maar ik denk dat opvoeding dan toch blind maakt voor de verpakking. Zie ook al die rare mensen die dus patat zeggen maar wel frietsaus eten
[verwijderd]
[verwijderd] het is patat en mayo. Frietsaus is enkel die van de McDonalds voor de Franse frietjes (die dunne). En dan heb je die hele dikke patatdingen en dat zijn Vlaamse frieten (en niet te vreten ) en dan heb je patat
[verwijderd]
[verwijderd] mayonaise is die dikke Zaanse. Die van de Mac is American fritessaus. De normale heet toch echt fritessaus. Dus of, verpakkingen hebben gelijk, of ze bedriegen en dan zijn het geen bollen maar broodjes
[verwijderd] Ja eens! Maar ze verkopen in de snackbar het wel als patat met mayonaise
- Bijgewerkt
Ik bemoei me als deeltijd-fries lekker ook even met het broodje/bolletje/pistoletje vraagstuk. Het is gewoon bôle, einde discussie
[verwijderd]
Hopsatee *friet met mayonaise
[verwijderd]
Rietjesbeker ik reken het goed!
[verwijderd]
- Bijgewerkt
[verwijderd] Remia noemt het zo want anders snappen al die friet-zeggers er niets meer van. Mayo-mensen weten hoe het echt zit
[verwijderd] ik vind echt dat het verboden moet worden om fritessaus mayonaise te noemen. Fritessaus is vieze zoete meuk die mensen zonder smaakpapillen eten, mayonaise is licht zurig en romig en echt iets heel anders!
Bij patat eet je mayonaise. Frietsaus is meuk.