[verwijderd] (net) bevallen (zijn) is sowieso niet heel charmant
Wat vraag jij je af? 🔒
Mijn rechteroog gaat als ik moe ben in twee etappes open. Herkent iemand dat? Ik kan 'm dus gewoon open doen maar dan zit er wat in de weg of zo en daar kan ik als ik m'n best doe wel overheen en dan is ie gewoon helemaal open. Of zo. Google begint direct over verlamde hersenzenuwen maar het lijkt me meer gewoon ouderdom. Maar het is wel irritant
[verwijderd]
Als ik onze kitten laat chippen, moet ik de chip nog registreren. Daar zijn meerdere databanken voor. Welke kies ik dan?!
[verwijderd] hier Petbase, doet de dierenarts automatisch, ik hoefde niks te kiezen.
Sinds een jaar ben ik echt ‘maar’ 4 dagen ongesteld, althans ongesteld… een inleg kruisje is genoeg zeg maar. De laatste maanden ben ik echter nog maar 2 dagen ongesteld. Zou dit iets kunnen beteken zoals een vervroegde overgang?
[verwijderd]
Zonnebloem goeie vraag, geen idee
Ben je nog wel regelmatig? Volgens mij is een onregelmatige cyclus 1 van de eerste tekenen.
[verwijderd]
Zonnebloem ik heb precies hetzelfde.. volgens de huisarts kon het geen kwaad, maar vreemd is het wel.
Zonnebloem ik heb hetzelfde, maar heb al sinds de puberteit een onregelmatige cyclus. Na de bevallingen waren de eerste 2 menstruaties regelmatig, daarna was het weer een zootje.
Ik ben in september 4 dagen licht ongesteld geweest, sindsdien niet meer. Mijn 'record' is 2 menstruaties in een jaar .
Het verandert sowieso allemaal na zwangerschap en ook met ouder worden. Als je je zorgen maakt even naar de huisarts?
Weet iemand nog de website die hier een tijdje terug gedeeld is om er achter te komen welk type je bent qua mode? Warm winter etc..
Iemand nog een tip om te wennen aan de wintertijd? Ik word er gek van om elke ochtend voor 6 uur wakker te worden. Later naar bed gegaan, heb ik geprobeerd, maar werkt niet. Zou ik iets met lichttherapie kunnen en zo ja hoe dan? Of andere tips? Ik overweeg nu te verhuizen naar een andere en beter matchende tijdzone
Trees pfff ik lees mee
Pimpelmeesje ik las dat het bij jetlags kan helpen om in de avond lichttherapie te doen, dus ik denk dat het hier ook wel bij zou kunnen helpen? Ik heb een lichttherapielamp in de praktijk, dus ik ga het proberen. Nu hoop ik alleen niet dat ik het hierdoor nog erger maak . Ik heb alleen even geen andere ideeën. Ik hou je op de hoogte van mijn vorderingen (of achteruitgang
).
Heeft iemand een idee hoelang het duurt voordat de IPhone 11 weer leverbaar is? Ik kon mijn abonnement verlengen dus ik had een nieuwe telefoon uitgezocht,kreeg ik na bestellen een mail dat de telefoon niet leverbaar is Zo lelijk dat ze dat er niet bij zetten..
Iemand een idee of ik dit nog kan maken en hoe? Het is zo'n hele gladde jas, dus ik ben bang dat als ik het aan elkaar probeer te naaien het verder scheurt. Maar ik vind het ook zo zonde om hierom een dure jas weg te moeten gooien.
Mamabeertje volgens mij kan je dit prima weer dicht stikken. Begin net met stikken buiten de plek waar de scheur begint, om te voorkomen dat het verder scheurt. Ik zou het zelf met de hand doen ipv met een naaimachine. Wil je dit niet dan zou ik er een applicatie opzetten of dicht borduren.
Mamabeertje plakplaatje
Vanaf welke leeftijd een tv op de kinder slaapkamer oké is? Mijn dochter is nu 10 en het is een discussie tussen man en mij omdat we een tv over hebben
Trees ja dit. Hier ook geen tv op de kamer, bij mij ook niet trouwens.