Toch6 naast pakken moet het huis + tuin ook goed schoon zijn ivm logees. Dat moet wel echt de laatste dag. Qua pakken zal het met name kleding nog zijn en de laatste dingen /spullen die we nu nog nodig hebben, maar wel mee moet. Voor de rest zal alles voor die tijd wel gepakt zijn.

Pimpelmeesje ik moet voor 16 uur beslissen en mijn man neemt niet op.

[verwijderd] ik twijfel ook. Enerzijds wil ik het gewoon klaar hebben (ik ben er vooral klaar mee), maar qua timing ruk.

[verwijderd] mijn man zit in jouw team ๐Ÿ˜‚. Hij vroeg of ik helemaal gek was geworden dat ik dit รผberhaupt overweeg. Deze week is bedoeld om wat bij te komen, zodat ik enigszins uitgerust op vakantie ga en dan wil nog even een nachtje doortrekken om een epileptische aanval uit te lokken. Oftewel ik was knettergek volgens hem. Zijn punt was duidelijk ๐Ÿคช.

Trees Ik zou het niet doen. Ik snap dat je ervan af wil zijn maar vakantie is om bij te komen samen, dus ik zou me daar lekker (relaxed) op focussen.

Trees ik ben ook team man.

Alleen reizen is al belastend laat staan na een nacht doorhalen.

Oh en het huis hoeft niet super schoon. Echt niet.

• Trees hebben hierop gereageerd.

Trees Team man. En ik denk dat je dat zelf eigenlijk ook vindโ€ฆ ๐Ÿ˜‰

Ik heb het afgebeld ๐Ÿ˜‡. De planning is nu in de eerste week na mijn vakantie. Het is meer dat ik er tegenop zie en hoe eerder ik er vanaf ben, hoe beter. Verder was het gewoon een slecht idee.

June Oh en het huis hoeft niet super schoon. Echt niet.

Jullie mogen vaker langs komen. Alle klusjes die er nog lagen, worden nu opgepakt. Zo hebben we dit weekend na 11 jaar eindelijk fatsoenlijk lampen op de overloop gekregen, zijn de buitenlampen vervangen en worden op dit moment horren op de dakramen van de kinderen gemonteerd ๐Ÿ˜.

[verwijderd] Misschien wat citroen daar smeren zodat die wesp denkt: ieuw bah ik ga ergens anders heen?

[verwijderd] is het wel echt weg of zit er stiekem een nest ergens in een voeg? In principe gebruiken wespen volgens mij namelijk niet dezelfde plek, maar ze komen wel altijd terug. Dus ik zou denken dat er ergens iets zit wat jullie niet ontdekt hebben en daar komt nu telkens wat terug.

[verwijderd] volgens mij hoeft het ook niet op die plek te hangen maar kan het ook in de buurt dus ergens anders in de tuin.
        Wespen maken geen nesten te dicht bij een andere in de buurt.
        Wij hebben de zolder op laten knappen een paar jaar geleden. Onder het dak zaten heel veel wespennesten. Een paar jaar daarvoor een wespen bestrijder gehad en hij vertelde dat in onze straat om het huis last van wespen onder de dakkapellen had. Dus huis 2-4-6-8-10-12 hadden last van wespen en 1-3-5-7-9-11 nietโ€ฆ.. echt zo apart.

Mijn e-reader denk dat hij kleiner is dan die in werkelijkheid is. Hij propt elke blz linksboven in de hoek. Zo ziet een pagina eruit op het grootste lettertype. Hij doet dit niet met alle boeken. Weet iemand hier een oplossing voor? Hier kan zelfs mijn leesbril niet tegenop ๐Ÿ˜

Trees kun je als je op de Aa recht bovenin klikt de letters niet groter maken?

• Trees hebben hierop gereageerd.

Elsie89 de letters staan op de foto al op zijn grootst. Daarom is die 9 zo reusachtig. Hij vergroot dus wel de blz nummer, maar de tekst niet.

• Bloem hebben hierop gereageerd.