[verwijderd] Ik ben zo dankbaar voor de spinnen, ze vreten alle muggen op
Wat vraag jij je af? π
[verwijderd]
Manque die hebben we ook niet zo vaak eigenlijk, meestal als ik gestoken word is het omdat ik nog laat op het balkon zat en de vleermuizen hun werk nog niet gedaan hadden..
@Roodkapje @Trees @andere mensen uit Drenthe en omstreken: hoe spreek je Barger-Compascuum uit? En dan vooral het - uum?
[verwijderd]
Vulpen cuu-um toch?
[verwijderd] zo inderdaad. Mijn man, de Drenth, voegt toe dat niemand het cu-uum uitspreekt. Ze noemen het gewoon barger-compas.
[verwijderd] Trees Ja dankjewel! Dan is het zoals ik dacht
Kun je geraspte kaas invriezen?
- Bijgewerkt
Ik weet niet wat ik moet doen. Ziekenhuis belde net dat ze vrijdag de slaapdeprivatie eeg willen doen. Dat betekent donderdagnacht niet slapen. Nu gaan wij zondagochtend rond 4 uur op vakantie. Waarschijnlijk ga ik wel last krijgen van een nacht niet slapen en icm spullen pakken vakantie niet handig. Aan de andere kant dan ben ik wel van af en is gewoon klaar. Nu weet ik niet wat ik moet doen?!? Wat zouden jullie doen?
Trees ik zou met je man overleggen hoe hij er in staat. Hij zal het werk dan allemaal moeten doen, maar ik kan mij voorstellen dat hij het ook fijner vindt als het achter de rug is, en als hij het het waard vindt zou ik het doen.
En dan zo veel mogelijk het inpakken spreiden over de komende dagen, voor zover mogelijk.
Elsie89 oh goed om te weten!
Toch6 naast pakken moet het huis + tuin ook goed schoon zijn ivm logees. Dat moet wel echt de laatste dag. Qua pakken zal het met name kleding nog zijn en de laatste dingen /spullen die we nu nog nodig hebben, maar wel mee moet. Voor de rest zal alles voor die tijd wel gepakt zijn.
Pimpelmeesje ik moet voor 16 uur beslissen en mijn man neemt niet op.
[verwijderd] ik twijfel ook. Enerzijds wil ik het gewoon klaar hebben (ik ben er vooral klaar mee), maar qua timing ruk.
- Bijgewerkt
[verwijderd] mijn man zit in jouw team . Hij vroeg of ik helemaal gek was geworden dat ik dit ΓΌberhaupt overweeg. Deze week is bedoeld om wat bij te komen, zodat ik enigszins uitgerust op vakantie ga en dan wil nog even een nachtje doortrekken om een epileptische aanval uit te lokken. Oftewel ik was knettergek volgens hem. Zijn punt was duidelijk
.
Trees en ga je nu ook naar hem luisteren? Ik ben overigens ook team man
Trees ik zou het verplaatsen.
- Bijgewerkt
Ik heb het afgebeld . De planning is nu in de eerste week na mijn vakantie. Het is meer dat ik er tegenop zie en hoe eerder ik er vanaf ben, hoe beter. Verder was het gewoon een slecht idee.
June Oh en het huis hoeft niet super schoon. Echt niet.
Jullie mogen vaker langs komen. Alle klusjes die er nog lagen, worden nu opgepakt. Zo hebben we dit weekend na 11 jaar eindelijk fatsoenlijk lampen op de overloop gekregen, zijn de buitenlampen vervangen en worden op dit moment horren op de dakramen van de kinderen gemonteerd .