Marshmallow ja stommerik, dan rij ik het water in. Er is hier helemaal geen rechtsaf. Euhm jouw rechtdoor is afslaan
Wat vraag jij je af? 🔒
Marshmallow ja, regelmatig. En mijn moeder ook.
[verwijderd] Hopelijk zit het er bij jullie nu ook op en zijn ze klaar voor een gewoon gezellige week.
Ik hoop het!
Is er hier toevallig iemand fysiotherapeutisch aangelegd?
Heb sinds 2 dagen een stijve knie en het voelt alsof er aan de binnenkant iets in de pad zit. Vooral met traplopen merk ik het.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
[verwijderd]
- Bijgewerkt
I is op zoek naar een tekenfilmserie die ongeveer rond 2015 op tv was, wellicht dat iemand het herkend?
Het ging over een blond meisje die door een kast of schatkist in haar kamer ging, en dan kwam ze in een andere wereld terecht. In iedere aflevering kwam ze in een andere wereld, dus de ene keer werd ze prinses, de andere keer ridder. De vader had altijd koekjes. Waarschijnlijk kwam het op zeppelin.
Het komt mij ook heel bekend voor, maar ik weet de naam niet meer.. het was sowieso niet Narnia.
[verwijderd] jammer, het eerste wat ik dacht was Narnia , tot je laatste zin
[verwijderd] Ik heb ook nog voor je gezocht maar helaas..
[verwijderd]
Honkeytonk
[verwijderd]
Lumihiutale
I is de hele ochtend nog op zoek geweest en een tiktokker herkende de omschrijving, het was Chloe's toverkast!
Marshmallow Ik praat tegen google als ie de wegwijst.
Ik praat ook tegen Siri. En ook tegen andere weg gebruikers die me helemaal niet kunnen horen.
iMoeder haha ik ook tegen andere weggebruikers
iMoeder of 'ach, wat sneu, was het knipperlicht voor je auto te duur?'
Daar kan ik me echt enorm aan ergeren, mensen die zonder enige indicatie afslaan, vooral op de rotonde als ik sta te wachten
Heeft er hier iemand ervaring met het verven van een leren bank of stoelen?
Is het echt zo makkelijk als ze het doen blijken en blijft het ook echt goed zitten?
Ik heb menstruatie ondergoed gekocht, maar hoe lang kan je het aanhouden op een zware dag zonder door lekken? Ik moet op een zware dag elke 1,5 uur (gemiddeld) maandverband verwisselen.
Marshmallow kwestie van uittesten? met wasbaar maandverband kan ik wel veel langer dan wegwerp. Absorbeert meer en sneller
Toch6 ja ik hoopte op een gemiddelde ofzo
Maar ik doe het wel tot half 2 vandaag. Dan stop ik met werken.
Marshmallow mijn dochter zegt 4-5 uur. Maar dan gaat het wel minder lekker zitten omdat het wat zwaarder aan voelt zeg maar.
[verwijderd]
Waar komen al die spinnen toch vandaan, ik dacht dat herfst meer een spin-seizoen was?
Ik durf niet te googlen want ik ben bang voor de plaatjes