• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Zonnebloem mijn eerste gedachten is bij alle vragen: kan, maar hoeft niet.
En vooral ook.. tegenwoordig lijkt het een trend te zijn om iedere klootzak narcistisch te noemen, dus ik ben altijd een beetje terughoudend met dat woord. Er zijn ook genoeg mensen die gewoon shit zijn 😅

Mijn ex voldoet ook aan al deze dingen, maar het laatste wat ik heb gehoord is dat er een emotie regulatie stoornis uit is gekomen. Er zijn veel dingen, of dat nou diagnoses zijn of mechanismen of eigenschappen of wat dan ook, die kunnen overlappen met narcisme. En dan is er ook nog verschil tussen narcistisch gedrag of een narcistische persoonlijkheidsstoornis.. dus daarom denk ik, het kan, maar hoeft zeker niet zo te zijn. Alleen een professional kan dat vast stellen en dan is er ook meer nodig dan een bericht op een forum..

[verwijderd] Alleen een professional kan dat vast stellen en dan is er ook meer nodig dan een bericht op een forum..

Ik heb eerlijk gezegd niet zo veel aan deze laatste zin. Maar bedankt voor de rest van je bericht.

[verwijderd] nee juist wel duidelijk, mijn hoofd maakt overuren! Je schept een beetje orde in de chaos. Op dit forum wil en kan ik er niet meer over zeggen. Ik heb gister hele lange gesprekken gehad en ik ben niet opzoek naar een diagnose, dit was puur om te kijken wat iemands eerste gedachten zou zijn of zo. Klinkt best wel gek.

Laat ik het zo zeggen ik denk dat ik er klaar voor ben om EMDR te volgen en om met een goede psycholoog hierover te praten om het geen wat mij overkomen is een plekje te kunnen geven en mezelf weerbaarder te maken hiertegen aangezien die persoon betrokken is in mijn leven. Dat gun ik mezelf.🙈

• [verwijderd]

Zonnebloem ik bedoelde het niet vervelend, sorry als dat zo over kwam! Ik lees het nu terug en ik zie dat ik dat beter anders had kunnen verwoorden 🙈
      Sterkte in ieder geval, want of het nou gaat om narcistisch gedrag of iets anders, het klinkt als een vervelende situatie om daar mee om te moeten gaan. Goed dat je er met iemand over gaat praten 😘

5 dagen later
      • [verwijderd]

Is het nationale Drama dag ofzo.🤷
      Pff echt wat een drama queen hier in huis.🤣🙈🥴

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Ik praat tegen google als ie de wegwijst. Iets in de trant van:
        Ik kan hier helemaal niet rechtsaf.
        Wat moet ik nou weer doen?
        Echt niet dat ik dat ga doen?
        Ik vroeg me af doen meer mensen dat?

Marshmallow ja🤣 stommerik, dan rij ik het water in. Er is hier helemaal geen rechtsaf. Euhm jouw rechtdoor is afslaan

🤪

[verwijderd] Hopelijk zit het er bij jullie nu ook op en zijn ze klaar voor een gewoon gezellige week.😇

Ik hoop het!

Is er hier toevallig iemand fysiotherapeutisch aangelegd?
          Heb sinds 2 dagen een stijve knie en het voelt alsof er aan de binnenkant iets in de pad zit. Vooral met traplopen merk ik het.
          Iemand een idee wat dit kan zijn?

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

I is op zoek naar een tekenfilmserie die ongeveer rond 2015 op tv was, wellicht dat iemand het herkend?
            Het ging over een blond meisje die door een kast of schatkist in haar kamer ging, en dan kwam ze in een andere wereld terecht. In iedere aflevering kwam ze in een andere wereld, dus de ene keer werd ze prinses, de andere keer ridder. De vader had altijd koekjes. Waarschijnlijk kwam het op zeppelin.
            Het komt mij ook heel bekend voor, maar ik weet de naam niet meer.. het was sowieso niet Narnia.

Aurora Nee geen idee. Maar ik zou even op TikTok zoeken 🫣 Daar heb ik al meerdere fysio oefeningen van gedaan voor bepaalde dingen die ik had. En dat hielp een aantal keer super goed.

Toch6 Mijn commentaar gaat ook voornamelijk over mensen die treuzelen en niet door rijden. 🤣 Vooral mensen die 30 rijden waar je 50 mag en zo, die kan ik erg moeilijk hebben.