Lumihiutale dat is de standaard geloof ik (3x hoor je ook weleens) en die is er niet voor niets 😄
Excessieve hygiëne is gewoon niet goed, ook niet voor je microbioom (de 'goede bacteriën' op de huid, in de mond, neus en keel, darmen, vagina, etc.)

Maar ik snap ook dat veel begonnen is in jouw puberteit, dat is heel gemeen geweest van je moeder. Je (of wie dan ook) stinkt echt niet met een normale hygiëne.

Trees Maar dat is wel mijn probleem want ik stink dan en dat wil ik niet. Ik wil gewoon niet dat iemand dat over me kan zeggen.. En zo heb ik nog veel meer dingen..

• Trees hebben hierop gereageerd.

Lumihiutale stink je echt met 2x poetsen, want dat kan ik mij echt niet voorstellen. Helemaal niet als je veel smintjes eet. Straks krijg je problemen met je gebit hierdoor 🙁

Trees Maar dat idee heb ik dus wel.. Ik heb liever dat iemand me niet aardig vindt dan dat iemand me vindt stinken 🙈

• Nescio hebben hierop gereageerd.

Lumihiutale als je stinkt met minder dan 5 keer poetsen is er misschien wel iets aan de hand.
        Je kan ook zo'n tongschraper proberen, het schijnt dat een slechte adem ook veroorzaakt wordt door aanslag op je tong.
        Maar 5 keer poetsen klinkt niet goed voor je tanden...

Nescio Ja dat doe ik inderdaad al,tong schoonmaken. En ik heb ook verder geen klachten gehoord ofzo daar over maar toch..

Lumihiutale ik denk meer het idee? Of de angst dat het zo zou kunnen zijn ipv dat je daadwerkelijk last hebt van een sterke mondgeur? Ik vind trouwens smintjes en kauwgom heel vies ruiken. Veel te sterk. Ik ruik dus liever normale mondgeur 😬. Dat ruikt neutraal.

Lumihiutale Ik denk dat daar ook veel vandaan komt.

Ja, dat denk ik ook. En ik snap heel goed dat je dan denkt: ik ga voorkomen dat mensen ooit van mij kunnen zeggen dat ik stink. Maar het helpt je niet, zo veel focus op hygiëne, vrees ik.

Wat mij trouwens het best heeft geholpen met slechte adem is meer eten, dus dat is dan nog wel mijn tip 😉

Lumihiutale het is denk ik het idee, zoals Trees zegt. Neutrale mondgeur van anderen ruik je ook niet, of je moet ermee zoenen of heel dicht bij elkaar zitten. Maar een gezonde mond stinkt niet.

Hoe kan het dat je na 28u nog stukken champignon uitspuugt? De pannenkoeken van deze avond snap ik, maar er zat ook champignon tussen en dat had hij gisteren 🤨

Toch6 geen idee, wij zijn 'nog' maar bij de rijst van gisteren deze spuugnacht 😬

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Vulpen helaas, er werd mij net gemeld dat zoon nog aan het spugen is ☹️ hopelijk hoeft man niet al te vaak schone kleren te pakken deze ochtend....

Hij is naar,school. In x alles eruit gegooid blijkbaar (was ook echt veel), heel de nacht geslapen en vanmorgen heeft hij boterham pindakaas gegeten

Cactusje Die vraag zou ik bij de kliniek neerleggen. En ook wat de kans hierop is en wat als dat gebeurd.

Cactusje mag ik vragen wat jullie hiervoor allemaal hebben geprobeerd? Mijn oudste heeft er ook al jaren last van en het wordt nu steeds erger. Haar handen zijn er regelmatig kapot door. We willen dus ergens mee beginnen.

Wat is nou een leuk afscheidscadeautje voor mijn team op het werk? 🤞Ik heb echt geen inspiratie. 😏

Bloem Gepersonaliseerde bekers met daarin iets specifiek voor hun. Thee/koffie, bloembollen of bv sudoku?

Edit: je kan ook merci of milka geloof ik op naam maken.
                  Wat wil je er aan uitgeven?