Vulpen ik draag een hoofdband onder mijn helm. Mijn zusje heeft een speciale muts die bergbeklimmers ook gebruiken.

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Vulpen een buff sjaal. Die kan je op veel verschillende manieren dragen ook als muts of sjaal.

Vulpen onze kinderen droegen een ski bivak muts idee. Wat je ook onder skihelmen draagt. Ik weet niet hoe dat heet.

Edit even opgezocht.

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Femkes Dankjewel, we gaan zoiets kopen! Ik herinner me nu dat ik die als kind ook had, maar wij noemden dat oorwarmers 🤔

Trees Hoewel dit er ook wel fijn uit ziet, want ze klaagt ook over kou onder haar onderlip...

Vulpen deze kun je ook over je neus trekken als het koud is en verwarmt ook de nek. Ze zijn bedoeld voor onder je skihelm, maar past daardoor ook perfect onder je fietshelm, omdat het mooi glad valt zonder vouwen etc. Ik vind deze onder mijn eigen skihelm fijner dan een buff / oorwarmer, omdat deze gaan schuiven en niet mooi plat liggen.

Vulpen hier hebben ze een bivakmuts eronder

Spuit 11 dus; net zoiets als @Trees post. Alleen dan van wol 😅 (van dilling) die zijn lekker dun en heerlijk warm

Ik heb vorige week een nieuwe Miele stofzuiger bij Bol.com gekocht, prijs steeds in de gaten gehouden, 249, toen steeds rond de 289 en vorige week 245. Prima, gekocht.
        Nu stond ie gister voor 209 euro. Contact gezocht met klantenservice, want soms krijg je tussenliggende bedrag als cadeaubon. Dit kon niet ivm black friday, maar kan wel die van vorige week retourneren. Die is echter al uit de doos en gebruikt. Nu kan ik toch een nieuwe bestellen, de oude retourneren, maar dan de nieuwe terugsturen zeg maar?

1986Lynn natuurlijk. Als zij het zich moeilijk maken. Dan maar zo. Zonde van de co2 die daarvoor nodig is. Maar het is wel 40€
          Dat zijn 3 dagen stoken 😜

June

Nou idd, 40 vond ik ook best veel.
            Bij 10 of minder had ik het niet gedaan vanwege 2 keer verzenden.

Ik zoek…

Een Leuk boek voor een 5-jarige. Ze krijgen een boek van Sinterklaas, maar dochter houd vooral nog van prentenboeken.
            Wat ze leuk vind: paarden, dansen, iets met grapjes, veel plaatjes.
            Lastig! Zoon was op die leeftijd al meer van de voorleesboeken, maar daar vind zij nog niks aan. En we hebben best veel prentenboeken en gaan graag naar de bieb…
            Wie kan mij iets moois aanraden?

Rosemary Iets van Boer Boris? Of De ridder zonder billen? (zelf nooit gelezen maar oudste vond die heel leuk) Het woordenwinkeltje? Iets van Lisa en Jimmie?

Rosemary
              Wij hebben de Kerstmisaurus. Krijgt zoon niet genoeg van.
              Otje en Pluk van de Petteflat vond hij ook heel leuk.

Aurora Of Floddertje! Floddertje is echt heel leuk en de verhalen zijn kort dus perfect voor als ze nog niet van voorleesboeken houdt.

Foldertje en Pluk hebben we, maar Otje vind ik een leuke! En die Kerstmisaurus lijkt me ook leuk!
                Ridder zonder billen is denk ik niet iets voor haar.

Leuke tips! Ben weer een stapje verder!

Waarom, als de ploeg waar je dan van bent wint met voetbal, ga je een stad vernielen?

Ik bedoel rellen van mensen die anti zijn , snap ik tot op zeker hoogte. (Ik bedoel ik snap nog steeds niet waarom je dingen gaat slopen, mar goed begrijp dan nog ergens dat je graag laat zien dat je heel erg agressief anti bent).

Maar rellen omdat je heel.blij bent of? Welke logica zit daar dan achter.

Rosemary Otje is inderdaad erg leuk! De afleveringen staan zelfs nog op npo, dat vind ik stiekem zo leuk om te kijken met de kinderen. 🫣 Dat maakt het naast het boek helemaal visueel.