Wat vraag jij je af? ๐
Vulpen wij vierden de verjaardag van mijn man, dus huis vol visite de kinderen hebben vanmiddag nog een dik uur lekker buiten op de trampoline gespeeld. Het was koud, maar mooi vriesweer hier in het noorden
Voor de harry potter kenners.
Lijkt dit?
Puzzelstukje Ja hoor!
June Dat was gisteren onze activiteit. Helaas niet zo'n succes, jongste moest nog wat bijkomen van het kinderfeestje vrijdag zo bleek.
Puzzelstukje ja, wat tof!!!
Vulpen hier ook zo'n dag gehad samen met opa en oma in nog erbij in de middag
Marshmallow OOh nee dat hoor je niet meer. Tenminste de piepjes bij de Mac op een end ook niet meer (daarom gaan ze soms zo lang af )
- Bijgewerkt
Ik heb een oudere man (zelfde werkveld, senior/leidinggevende) gevraagd om persoonlijke begeleiding bij een bepaald onderzoek waar hij veel kennis over heeft. Het is verder niet werk gerelateerd.
Hij ging daar al vrij gretig op in met een "ja dat wil ik wel doen hoor, maar alleen voor jou haha".
Nu mailde ik om een afspraak te maken en hij stuurt terug dat hij vanaf 12 uur tijd heeft, dat hij wel samen met me wil lunchen en dat hij trakteert.
Is het heel raar dat ik hier een beetje kriebels van krijg?
Hij is echt minimaal 20-25 jaar ouder dan ik.
Blue ik zou ook vertrouwen op je onderbuikgevoel. Uit ervaring weet ik dat sommige (vaak oudere) mannen graag op etentjes trakteren binnen een werkrelatie, het is een soort "zakelijk flirten" (flirten heeft hier niets te maken met de romantische/seksuele soort). Maar als je er geen goed gevoel bij hebt, sowieso niet doen. Voor hetzelfde geld bedoelt hij er wel iets anders mee, dat kan je hieruit niet afleiden...
Mensen met kinderen die een helm dragen op de fiets: hoe houden die kinderen hun oren warm? Oudste wil gewoon haar muts onder haar helm dragen en dat past op zich wel, maar vroeg me af hoe jullie dat deden? Ook gewoon een muts? Een speciale muts? Oorwarmers? Ze kou laten leiden?