Wat vraag jij je af? 🔒
Marshmallow wij ook niet op de slaapkamer. Wij hebben maar 1 tv in huis en deze hangt in de speelkamer. Ik vind dat wel voldoende. Ik ben niet zo fan van televisies.
[verwijderd] Onze katten (nouja, kat, de andere is nog steeds vermist) staan bij BackHomeClub geregistreerd. Dat was de website die de dierenarts ons toen meegaf.
Lumihiutale Ik vraag me af of hij überhaupt nog leverbaar gaat zijn.
In maart ongeveer heb ik ook een nieuwe iPhone uitgezocht. Ook de iPhone 11 had ik in gedachten. Die vinden werd toen al lastig, al is het me uiteindelijk toch gelukt. Al kan dat ook aan de kleur hebben gelegen. Ik wilde de groene namelijk.
Maar we zijn nu alweer een ruim halfjaar verder, dus misschien maakt dat ook verschil.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Snoeki niet eigenlijk..
Ik heb er zelf geen omdat ik het niet gezond vind, maar als de kinderen Netflix willen kijken pakken ze gewoon de tablet.
Dat vind ik ook wel echt een verschil maken. Ik was zelf een jaar of 11 geloof ik, maar tablets zijn gewoon vele malen handiger.
Ik vroeg me net bij de jumbo af of de medewerkers daar niet gek worden van het de hele dag door 'danku wel voor het winkelen bij jumbo'. Of zouden ze het niet meer horen op den duur?
Trees
Dan ga ik het denk ik toch eens proberen.
Punt is alleen dat ik nog geen knoop kan aanzetten, dus ik vind alles al heel ingewikkeld klinken.
- Bijgewerkt
Mamabeertje even een YouTube filmpje kijken. Het mooiste is met een matrassteek/ laddersteek. Ik ga even uitleg voor je zoeken, want in dit geval kun je van de verkeerde kant er niet bij en moet het net even anders.
Edit:
Deze:
https://www.sewnaturalworkshops.nl/2013/03/07/een-gat-onzichtbaar-dichtnaaien/
Als er dingen in staan die je niet begrijpt, vraag gerust.
Marshmallow je hoort de radio op een gegeven moment meestal niet meer weet ik nog uit mijn supermarkt tijd. En de dagen dat je het wel hoort, is het echt vreselijk irritant
Rietjesbeker haha nou dit is bij de zelfscan kassa als je betaalt hebt.
- Bijgewerkt
Marshmallow oh, dan ga je denk ik gewoon even wat verderop staan als medewerker
Iemand hier toevallig ervaring met palmaire hyperhidrose (overmatige zweethanden) en de behandeling hiertegen? Dochter heeft dit al een aantal jaren en de haar handen zijn momenteel weer zo verveld en kapot. Ze begint zich nu er ook voor te schamen.
[verwijderd]
Trees ik had het als tiener heel erg. Ik gok dat het hormonaal was want het ging vanzelf voorbij.
Maakt ze vaak vuisten? Onbewuste spanning in haar handen?
Ik ben er nooit voor naar de dokter geweest trouwens, ik heb geen diagnose gehad dus misschien is wat je dochter heeft heel iets anders hoor!
[verwijderd]
Trees voor het zweet probleem schijnt iets van laser te kunnen. Voor het dyshydrotisch eczeem dat ervan komt, helpt hydrocortison crème (kortdurend) en vervolgens crème met ureum erin. Maar de huisarts weet hier ongetwijfeld meer over.
- Bijgewerkt
[verwijderd] het schijnt minder te worden als je ouder wordt heb ik begrepen. Kan dus heel goed hetzelfde zijn. Ik denk dat ze het vanaf haar 5e a 6e jaar heeft. Ik weet niet of het echt hormonaal is, omdat het vaak wel jong begint. Het gaat wel in periodes dat haar handen echt open liggen. Haar handen zijn wel altijd nat, maar zijn gelukkig niet altijd stuk. Wel altijd rimpelhanden. De vellen hangen er momenteel wel weer echt bij en dan heeft ze er ook echt wat pijn van. Ze begint zich nu ook te schamen voor haar vervelde handen. Het heeft bij haar ook niks te maken met gebalde vuisten of spanning. Koud of warm weer, vakantie of school etc., maakt ook niks uit. Ze heeft altijd natte zweet handen.
[verwijderd] Voor het dyshydrotisch eczeem
Nooit bedacht, maar ik heb dit net opgezocht en ik denk dat ze daar nu inderdaad last van heeft. Ik ga denk ik toch maar weer een afspraak voor haar maken bij de huisarts.
- Bijgewerkt
Trees Ik ga denk ik toch maar een afspraak voor haar maken bij de huisarts.
Zou ik wel doen, eczeem is rot en kan in bepaalde gevallen moeilijk te behandelen zijn. Heeft ze ook van die kleine blaasjes op haar handen?
Zonnebloem volgens mij wel. Ze is nu niet thuis, dus ik kan niet kijken. Ik heb volgens mij weleens van die hele kleine mini blaasjes op haar handen gezien (meerdere hele kleine blaasjes bij elkaar). Ik denk dat je dat bedoeld toch? Ze heeft het een poos met van die vette crème voor klimsporten ingesmeerd en dat hielp wel tegen het vervellen, maar nu ook niet meer. Ik denk dat er nu toch meer nodig is.