Puzzelstukje @Djoess nee hier ook, vakantie ritme vind ik ook heerlijk , laat naar bed , niet te vroeg op, geen lunches, fruit etc maken voor school, geen heen en weer gehaast met zwemles, eten en alles. 🙈 We hebben nog een weekje maar zie ook weer op tegen daarna!

Ansji
    Ik fiets nog op een gazelle fiets uit 1992 of zow 😅. De fietsmaker moest goed op zoek laats toen er een onderdeel van de rem kapot was laatst.🙈

Honkeytonk

Ooh hier hadden ze van de week gespeeld uit school. Na drie dagen zei ik. Even klaar met spelen. Ze hebben vandaag allebei een kinderfeestje en morgen naar we naar Aladdin. Lekker gepland… het is veel en veel te druk weer. Pfff ik mis echt die vakantie.

Mijn dochters gaan waarschijnlijk naar Brussel naar de middelbare school.. met dat verkeer weet ik niet eens of fietsen wel een optie is, elektrisch of gewoon.

Trees ik denk dat dit best een goed idee is. De mensen die t dan de moeite niet waard vinden gaan weer gewoon op eigen kracht trappen, de mensen die t nodig hebben zetten een helm op. Beter voor t milieu, beter voor de hersenen van mensen die een ongeluk krijgen

6 dagen later

Waarom horen we zo weinig over de vreselijke overstromingen in Pakistan?
    1/3 van het land staat onderwater. Meer dan 1000 doden. Oogsten zijn vernietigd, 50 milj mensen ontheemd..
    Waarom is er nog geen 555 actie?

June Niemand kan dat er ook nog bij hebben.

Vandaag waren we op kraamvisite bij mijn nicht die deze zomer een zoontje heeft gekregen. Heel leuk! De eerste baby in onze familie! Maar nu vroeg ik me af: wat is hij van mij en wat ben ik van hem?

Sevenof9

Gefeliciteerd!!
        Hij is je achterneefje
        En jij bent zijn achternicht. Jouw moeder is zijn oudtante.

Vulpen wij ook. Ik kijk eigenlijk alleen nog maar series die we allebei willen zien. Ik wil ook niet boven gaan zitten of op mijn telefoon kijken.

Edit...ik reageer weer op oude berichten.

Ben ik de enige die zichzelf ontzettend druk kan maken over kinderfeestjes? We zijn in Monkey Town en daar kan dus weinig fout gaan, maar toch is mijn hoofd constant druk of ze het wel leuk genoeg vinden.

Femkes

Nee kinderfeestje zijn gewoon vermoeid en je wil toch dat ze het allemaal leuk hebben en zo. Ik zou dat ook hebben.

Femkes nee hoor, ik ben zelf ook altijd helemaal verkrampt, moet mezelf echt dwingen wat ongedwongener te worden en niet op te springen bij alles.

Een aantal jaar geleden op het feestje van E was er een jongetje uit haar klas die ik een beetje uitgenodigd had uit 'medelijden', hij heeft bijna het hele feestje (ook in een binnenspeeltuin) boos op een stoel gezeten en wilde niks. In het begin vond ik het echt heel vervelend en probeerde ik van alles, daarna raakte ik wat geïrriteerd en dacht ik: goed als jij het zo wil, en heb ik hem genegeerd. Uiteindelijk ging hij wel spelen.

Femkes

Nee hoor, ik denk dat iedereen dat heeft. Wij gingen normaal ook naar de monkey town, nu wilde ze bowlen, feestje samen met een vriendinnetje dat bijna tegelijk jarig is. Heel leuk, 16 kinderen in totaal, maar wat een pokkeherrie qua muziek😭 ik wilde dat we in monkey town zaten

Femkes wij zitten nu in monkeytown. Ik zit wel relaxed eigenlijk.

Nog gefeliciteerd met mini! Eindelijk 6.
            Mijnes was gister jarig. Ik vind dit zo'n leuke leeftijd!

June gefeliciteerd met jouw mini! Op zich is Monkey Town heel relaxed, ik maak me vooral altijd druk of ze niet meer zouden moeten samenspelen. Ze lopen een beetje af en aan en dat is op zich heel logisch, maar vind ik altijd lastig loslaten

Femkes nee hoor. Hier geeft dochter nog geen kinderfeestje omdat ik bang ben dat ik het vast niet goed organiseer 🙈. Maak me dus bij voorbaat al druk

Softbasegaming ik zou met kleintjes altijd naar monkey town gaan, of iets dergelijks🙈

Toen oudste 5 werd zijn we gaan bowlen met in totaal 6 kinderen, dat was leuk. Zaterdag zijn we weer wezen bowlen, met in totaal 16 kinderen🤣 ik vond het vreselijk, maar ik hoorde vandaag van ouders dat hun kinderen het meesterlijk naar hun zin gehad hebben😂🥳

Ik geef graag iets extra uit per kind voor een feestjes arrangement als dat betekend dat ik zelf alleen maar hoef op te komen dagen.