Hopsatee als je het niet vertrouwd en naar de huisartsenpost gaat 🙃
Ik weet ook niet of dit gehecht moet worden hoor. Heeft ie er erg veel last van?

Rietjesbeker m’n man denkt dat het meevalt, maar die denkt altijd dat alles meevalt dus dat geloof ik niet helemaal…

Zijn broer gaf hem een duw en hij viel op de stang van de trampoline. Het gaat wel maar doet wel zeer zegt hij. Het stopte wel met bloeden toen ik gedept had, er komt geen nieuw bloed bij. Ik denk niet dat het dieper dan 0,5 cm is en ik kan niet zien of het teveel wijkt door al dat haar…

Dolfijn ik denk dat het niet openstaat voor zover ik het kan zien. Maar dat zie ik straks na douchen goed denk ik ook. Het blijft niet bloeden dus dat is ook goed denk ik?

Hopsatee ik zou de hap gewoon even bellen, misschien is een druppeltje lijm voldoende.

Hopsatee Bij mijn zoon is dit toen gelijmd, lijkt op de foto erg op zijn hoofdwond toen.

Hopsatee

Ik zou daar even voor bellen. Kun je op zijn minst even overleggen. Misschien mag je een een foto sturen?

Hopsatee ik denk dat het niet gehecht hoeft te worden, bij mijn jongste zoon sprong het echt open en was het een rond gat toen wist ik binnen een seconde dat ik heel snel naar de huisarts moest lopen.

Als je het niet vertrouwd zou ik even bellen soms kan je ook foto’s sturen.

Zonnebloem we hebben het gewassen en het ziet er eigenlijk netjes uit. Wel groot maar niet diep of gapend. Al ging het net wel beetje bloeden weer. Voor nu laten we het zo. Mocht het wel weer gaan bloeden ga ik wel bellen.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Ik kan trouwens bij mezelf en op tv en bij anderen goed tegen bloed en wonden maar bij mijn kinderen word ik altijd helemaal onpasselijk joh!

Hopsatee bij j hebben ze toen wel gelijmd, soort vergelijkbare wond

Hopsatee Het enige wat bewezen helpt zijn siliconen pleisters. Maar daar moet je dan wel meteen mee beginnen nadat het gebeurd is. Bio olie doet sowieso niks. Bepanthen crème, of iets met propolis, dat kan heel misschien nog wat helpen. Verder weet ik alleen dat retinol helpt. Maar das nogal heftig.