Trees geen idee wat het berichtje was, maar als iemand altijd alles netjes en correct kan verwoorden ben jij het wel!

Uilenmama ja gek is dat he. Ik ben het eens met lily dat een caissière dag ook leuk is. Allemaal slingers in de winkel enzo!

Maar het is net als dat kranten- en folderbezorgers met kerst langs de deur gaan en flink ophalen en postbodes niet. Dat vind ik ook altijd zo oneerlijk.

Waar kan je het leukste winkelen in de lijn tussen Corpus in Oegstgeest en 's Hertogenbosch? Via Utrecht of Rotterdam maakt qua rijden weinig verschil. Wel graag een plek waar je goed kan parkeren.

Winkels voor L, dus tiener die flink groeit in de lengte maar niet in de breedte πŸ˜‰ vooral rokken/jurken

Toch6
    Ben je aan de overkant? Ik woon vlakbij Corpus.
    Als ik ga winkelen, doe ik dat het liefst in Zoetermeer. Parkeren in de Luxemburglaan ( omdat mijn moeder uit Luxemburg komt, hahaha) en er zijn veel winkels, C&A, Primark enz

Toch6 the Mall in Leidschendam.
      Moet je alleen wel oppassen voor de muizen πŸ€ͺ

June oh, en als je naar de primarkt wil kan je beter naar Zoetermeer.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

June
          Ik ben er sinds dat het de Mall of the Netherlands is geworden, nog nooit geweest.

• June hebben hierop gereageerd.

Uilenmama parkeren is ook een crime.

Voor mij is het nog gewoon l'hage. Ik ga gewoon op de fiets.

Toch6 dan kunnen we niet naar elkaar zwaaien πŸ˜₯

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

June andere x misschien πŸ€·β€β™€οΈ

Kbs komt wel te laat πŸ˜† al vallen rokken en jurken tot nu nog tegen voor dr

Toch6 dat was een dure dag 🀣 maar de kledibgkast is weer gevuld
              Voor E ook nog 3 setjes, voor C 1. En dan nog saaie dingen als pyjama's, sokken, douchegel etc