[verwijderd]
Ik zal het in de gaten houden. Dacht zelf al half augustus....
Wat vraag jij je af? ๐
Deliana Even voor de beeldvorming, heb je hier dan ook geen ander gevoel bij?
Links vind ik mooi en rechts vind ik lelijk en lijkt mij nogal oncomfortabel. Qua uiterlijk heb ik daar dus zeker een ander gevoel bij. Dat is volgens mij gewoon smaak.
Vulpen laat ik het dan zo zeggen. Lingerie is voor mij hetzelfde als vrouwenondergoed. Ik begrijp dat ik ondergoed met allerlei tierelantijntjes lingerie moet noemen en de rest ondergoed. Ik vind het prima om het zo te noemen als mensen daar blij van worden, maar voor mij is het een pot nat en is er geen verschil.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Welke sport doen jullie kinderen? Onze oudste heeft autisme + adhd en heeft gezeten op judo, ski, zwemmen, voetbal en golf. Voetbal en golf vond hij super leuk maar is dit jaar niet te doen qua timing. Hij heeft super weinig zelfvertrouwen dus ik dacht misschien aan iets van aikido of taekwondo zodat hij ook makkelijker nee kan zeggen tegen de anderen. Alle tips zijn welkom! Hij zelf vindt alles leuk. Skilessen zal hij sowieso weer krijgen deze winter.
[verwijderd]
[verwijderd] ja iets van martial arts lijkt me een hele goede!
[verwijderd] Taekwondo is dan een goede. Daar leert hij bepaalde manieren van trappen en stoten. Ze moeten die dan ook echt op een bepaalde manier doen (taihoeks heet dat). Daar kan je examens in doen.
En daarnaast heb je het sparren en vechten met elkaar. Dat kan je met toernooien en tijdens trainingen doen.
Die combi lijkt mij wel passend voor hem. Het is ook iets minder dicht bij elkaar als bijv judo. Er zit eigenlijk altijd wel een halve armlengte tussen jou en je tegenstander.
Het vraagt discipline en concentratie. Maar ook weer niet te. En het wordt met kleine stapjes geleerd. Wat weer heel goed is voor het zelfvertrouwen.
Turnen is ook een goede sport denk ik. Je kunt er lichamelijk veel energie in kwijt maar moet je toch focussen en oefeningen op een bepaalde manier doen.
Maar dat moet hem ook wel liggen qua fysiek zeg maar. Het is geen makkelijke sport en je moet toch wel soepel en sterk zijn. Voor je iets kunt moet je wel flink oefenen en doorzetten.
[verwijderd]
Bloem helaas heeft hij nogal de neiging om iets snel op te geven zodra het niet gelijk lukt na 1x proberen. En dan denkt ie gelijk dat hij niks meer waard is.
[verwijderd] Dan zou ik voor Taekwondo gaan. Dat kan hem best veel brengen als ik het zo lees.
Wel even kijken naar een goede club met goede leraren. Ik zou ook altijd zelf eerst gaan kijken bij een training zodat je de sfeer kunt proeven en kijken hoe men het aanpakt.
Hangry ken ik, maar bestaat dat ook vochtgerelateerd? Sagrijnig door te weinig drinken?
Waarom wilde ik ookalweer een kind?
Pimpelmeesje omdat het meestal leuk is
Ik denk dat iedereen die vraag wel eens stelt.
Pimpelmeesje Volgens mij vanwege instinct en hormonen en zo.
- Bijgewerkt
Bloem hij is niet lekker, maar t ging wel weer, ik dacht nog als ie vanmiddag geslapen had dan kan ie met een zetpil wel mee naar vriendin (dat vindt hij heel leuk nml)
En toen kwam het moment dat ik mij niet meer kon omdraaien zonder dat hij iets doet wat niet mag en een zooitje maakt.
En gewoon NIET slapen alsof ie niet moe is.....
Vervolgens word ik op een gegeven moment onredelijk kwaad, heel lelijk gedaan en nu voel ik mij ellendig
Pimpelmeesje Ook dat hebben we allemaal wel eens. Die mamaโs zijn net mensen. Het is toch helemaal niet erg dat je kind merkt dat als die vervelend doet, mama ook vervelend wordt. En ja, dat gaat soms tegen de grens of er over. Maar dat gaat bij kinderen net zo.
Als er maar genoeg leuke en ontspannen momenten tegenover dit soort momenten staan dan is het goed.
Niet teveel mee zitten hรจ. Dat je je er rot over voelt dat is goed, het zou zorgelijker zijn als je dat niet had, maar niet te lang bij stilstaan hoor.
Pimpelmeesje En toen kwam het moment dat ik mij niet meer kon omdraaien zonder dat hij iets doet wat niet mag en een zooitje maakt.
Zo is jongste al de hele dag
- Bijgewerkt
Ik heb het schijnbaar zelf gekweekt, maar wat is het???
Trees de structuur lijkt op spitskool, maar dat is het vast niet.
[verwijderd]
Trees een onrijp drakenfruit?