Hopsatee maar ondertussen hebben we (en veel kinderen) wel steeds meer overgewicht want we hebben zittende beroepen, zitten veel achter schermen , laten ons vervoeren
Maar dat is niet alleen afhankelijk van welke fiets je hebt. Een gewone fiets met 5x in de week veel&vet eten is niet beter dan elektrisch en voldoend&gezond eten. Die fiets is dan een onderdeel van de cocktail.
Hopsatee met mijn geval vroeger bedoel ik te laten zien dat het wel mogelijk is, want iedereen deed het. Het is niet zo dat het een onmogelijke opgave is natuurlijk
Klopt. Lopen kan ook maar als je een uur moet lopen dagelijks zal je ook voor gek verklaard worden nu terwijl dat 100 jaar geleden ofzo normaal was. Tijden veranderen, het normaal veranderd.
Hopsatee Zo zag je een poosje ook tieners in zoβn 40 plus karretje. Je vraagt je af waar dat voor nodig is.
Nou die snap ik wel qua comfort, zit je tenminste droog en warm itt nat en koud op de fiets π€£
Hopsatee over alleen fietsen heb ik wel een mening/angst want daar heb ik hele vervelende ervaringen mee zoals sommigen wellicht wel weten. Dus dat zou inderdaad een overweging kunnen zijn voor mij (maar goed dan fiets je alsnog elektrisch alleen dus ik weet niet of dat veel zou uitmaken)
Ik denk dat het wel kans verkleint. Je bent sneller door dat gebied dus minder minuten kans en mocht je moeten vluchten kan je ook harder waardoor je kansen veranderen.
Dat is mijn gevoel en theorie erbij. Geen idee of dat in de praktijk ook zo is