Hooyo-shimbir waar zitten jullie op als je kampeert?

Misschien heeft je oudste dochter ruimte voor een ikea bankje op haar kamer? En kunnen jullie dat zo lang in de woonkamer gebruiken?

Of een oud bed omtoveren tot bank met lekker veel kussens?

Hebben we hier iemand die (juridisch) met erfgrens etc werkt?

• [verwijderd]

Hooyo-shimbir toch je oude bank meenemen. 2 weken lukt wel op gewone stoelen denk ik, maar 8 weken is echt wel te lang.

Hooyo-shimbir ik zou toch je oude bank meenemen? Iets nieuws kopen voor 8 weken is toch een beetje zonde geld en zonde milieu? Of als je al op de planning hebt om een ikea bank voor je dochter ofzo te halen, die tijdelijk in de woonkamer zetten?

Hooyo-shimbir hebben jullie ook een weggeefhoek? Hier wordt daar nog wel eens een bank aangeboden... Moet je een beetje geluk hebben, maar niet geschoten...

[verwijderd] Ik zou beginnen met duimen dat ze op magische wijze verdwijnen als het weer meer regent... Vervelend zeg!

[verwijderd] Ik heb zoiets ook een tijd gehad. Bij mijn bleken het een soort beestjes die uit hout vooral naaldhout komen. Deze tijd van het jaar gaan die aan de wandel. Mijn buren hadden hout in de tuin liggen en daar kwamen ze uit. Toen dat weg was waren de beestjes ook weg.

Ik vroeg mij tijdens het schoonmaken het volgende af.

De vloer (wij hebben een gietvloer) wordt volgens mij het beste schoon als ik eerst stofzuig, dan dweil en dan opnieuw stofzuig.
    Die laatste keer doe ik dan echter niet, maar twijfel om dat te doen.

Hoe is jullie volgorde? πŸ™ˆ

• [verwijderd]

1986Lynn vegen, stofzuigen, dweilen. Je hebt wel gelijk dat er daarna eigenlijk vaak nog een keer gestofzuigd kan worden, maar daar heb ik geen zin in dus daar begin ik niet aan.

• [verwijderd]

1986Lynn ja ik ook, maar sowieso ook altijd even extra voordat ik ga stofzuigen.

Wij hebben een robot stofzuiger en dwijl πŸ™ˆ. Ik dwijl heeeel sporadisch zelf😬

1986Lynn
        Wij hebben tegels.
        Ik stofzuig, dweil en ga nog 100x per dag ergens achteraan met de kruimeldief of een doekje.

1986Lynn ik stofzuig en dweil. Soms enkel stofzuigen. Maar eerst stofzuigen, dan dweilen en dan weer zuigen is toch hartstikke dubbelop? Er zijn toch serieus geen mensen die dit echt doen? Ik heb dit echt nog nooit gehoord.

Trees nou hiermee eens idd! Ik vind het al genoeg werk alleen stofuigen en dweilen. Gelukkig hebben we een robotstofzuiger. 😊