Trees Heb je een leuke psycholoog?
Ja! Ik heb er 2 (emdr op dinsdag, exposure op donderdag) maar mag ze allebei graag. Die van vandaag is ook helemaal enthousiast over mijn traject omdat ze nog nooit eerder een cliënt heeft gehad met mijn soort issues, en ze dit een leuk onderwerp vind 😅
Trees Ik heb dus nog nooit over het woord soja nagedacht. Met dank aan jou nu wel 🤪. Ik heb er nu ook allerlei rare associaties mee, maar ik zal ze hier nu maar niet delen. Maak ik het nog erger voor je 🫣.
Ik heb de afgelopen week ook al geleerd dat kwark niet gemaakt is van.... kwakjes 🙈🙈🙈
Het stomme is dat ik dus helemaal geen moeite heb met sojasaus, dat gooi ik overal in. Maar in mijn hoofd is dat gewoon een compleet andere boon, want die komt uit Azië, en die in de yoghurt dus van de kringloop 🤣
En ondertussen moet ik dus een eetdagboek bij houden, en iedere keer als ik iets nieuws probeer mag ik een plaatje ervan opzoeken in de allerhande en die ernaast plakken. Voelt net alsof ik een sticker krijg 😅
Het is zwaar, vreselijk confronterend, maar het heeft dus op deze manier ook wel wat leuke kanten gelukkig 😊