Bloem wat fijn! ik heb ook al zo lekker geslapen vannacht! 😃

• Bloem hebben hierop gereageerd.
  • Bloem vindt dit leuk

Bloem ja echt heerlijk!
    En de hond heeft ook lekker geslapen want weinig beweging gehoord. Als het te warm is in de caravan gaat ze 10 keer per nacht in en uit haar mand om even op de vloer te liggen. Dan maken haar nagels zo veel geluid dat ik steeds wakker wordt. Nu was de temperatuur voor haar en mij blijkbaar perfect.
    Lekker de ramen open.
    Maar mijn man werd daardoor om 4:30 wakker van de vogels 🙈
    Ik kan blijkbaar beter met mijn hond slapen dan met mijn man 😂😂😂😂

Huggybird ja hoor, het vloog voorbij! Maar H heeft nog best wat geappt en foto's gestuurd, dus er was weinig kans om haar echt te missen. En het hielp dat alle berichten alleen maar positief waren, dus dat was een geruststelling!

E dr vriendinnetje is met haar gezin op vakantie langs de moezel. Wij zijn daar vrijdag ook dus waarschijnlijk gaan ze een paar uurtjes meevaren 😊 Dat gaat een leuke verrassing worden voor E als het lukt 😊

Meiden balen dat logees niet echt lukt deze (laatste) vakantie, oa omdat ik niet iedereen wil nu ik me vaak niet lekker voel. Hoe leuk is het dan dat zo een dagje wel gaat omdat hun daar op vakantie zijn

Jeej onze auto is semi-goedgekeurd!

Er moet een nieuwe deur in, die komt deze week. Dat was van een schade door schuld van een ander. En de achterbanden moeten worden vervangen, maar dat wisten we al. Verder geen gebreken! Als de nieuwe deur erin zit, even terug komen en dan meldt de garage de auto af.

Heel blij mee!

Bob_Ross Super fijn he! Ieder jaar weer even kijken en dan is het weer een geruststelling als het gelukt is.

Bloem
            Nou echt he! Toch elke keer weer met geknepen billetjes.
            We hebben deze auto vorig jaar met apk erop gekocht, dus dat maakte het extra spannend.

Ben vandaag 1,5 uur eerder begonnen dankzij de vakantie en daardoor nu al vrij 🙂
            Voelt als een extraatje ofzo terwijl ik er geen vrij voor heb genomen.

Toch6 ze hebben E net opgehaald en dan komen ze morgen met zn allen hierheen om mee te varen 😊

E vond het wel heel spannend, heeft nog nauwelijks gelogeerd en dan nu in Duitsland op een camping waar ze ook geen ervaring mee heeft...

Toch6 spannend voor Eâ€Ļ. Hopelijk heeft ze het fijn 🤗

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Huggybird volgens de moeder geniet ze 😊

Ze werd er vanmorgen ook door overvallen en was net wakker dus snap wel dat ze het niet gelijk zag zitten. Maar na haar beslissing ging ze gelijk de tas inpakken

Huggybird zeker. Morgen tussen 10 en 11 is zexweer aam boord dus na opstaan ook weinig tijd voor heimwee of iets 😄

Hebben de kinderen straks mooi verhaal op school. De meiden dit. De kleine broertjes zitten ook in dezelfde klas (4/5 combi) dus haar broertje zat zich al te verheugen dat de juf er niks van gaat snappen dat hij hetzelfde verteld als JđŸ¤Ŗ
                  En D komt na de vakantie bij hun oudste zoon in de klas maar verwacht niet dat de pubers op school veel vertellen đŸ¤Ŗ