Kleine blije dingen
- Bijgewerkt
Bloem ja echt heerlijk!
En de hond heeft ook lekker geslapen want weinig beweging gehoord. Als het te warm is in de caravan gaat ze 10 keer per nacht in en uit haar mand om even op de vloer te liggen. Dan maken haar nagels zo veel geluid dat ik steeds wakker wordt. Nu was de temperatuur voor haar en mij blijkbaar perfect.
Lekker de ramen open.
Maar mijn man werd daardoor om 4:30 wakker van de vogels
Ik kan blijkbaar beter met mijn hond slapen dan met mijn man
H is thuis
Ze heeft echt een top week gehad en alleen maar genoten!
CrazyCatLady wat fijn!!
Ben jij de week ook goed doorgekomen?
Huggybird ja hoor, het vloog voorbij! Maar H heeft nog best wat geappt en foto's gestuurd, dus er was weinig kans om haar echt te missen. En het hielp dat alle berichten alleen maar positief waren, dus dat was een geruststelling!
CrazyCatLady Wat fijn dat ze het zo leuk had!
CrazyCatLady ah ja dat is fijn.
E dr vriendinnetje is met haar gezin op vakantie langs de moezel. Wij zijn daar vrijdag ook dus waarschijnlijk gaan ze een paar uurtjes meevaren Dat gaat een leuke verrassing worden voor E als het lukt
Meiden balen dat logees niet echt lukt deze (laatste) vakantie, oa omdat ik niet iedereen wil nu ik me vaak niet lekker voel. Hoe leuk is het dan dat zo een dagje wel gaat omdat hun daar op vakantie zijn
- Bijgewerkt
Jeej onze auto is semi-goedgekeurd!
Er moet een nieuwe deur in, die komt deze week. Dat was van een schade door schuld van een ander. En de achterbanden moeten worden vervangen, maar dat wisten we al. Verder geen gebreken! Als de nieuwe deur erin zit, even terug komen en dan meldt de garage de auto af.
Heel blij mee!
Ben vandaag 1,5 uur eerder begonnen dankzij de vakantie en daardoor nu al vrij
Voelt als een extraatje ofzo terwijl ik er geen vrij voor heb genomen.
Het is 08.10 en de kinderen slapen nog
Hele fijne dag gehad vandaag
Huggybird zeker. Morgen tussen 10 en 11 is zexweer aam boord dus na opstaan ook weinig tijd voor heimwee of iets
Hebben de kinderen straks mooi verhaal op school. De meiden dit. De kleine broertjes zitten ook in dezelfde klas (4/5 combi) dus haar broertje zat zich al te verheugen dat de juf er niks van gaat snappen dat hij hetzelfde verteld als J
En D komt na de vakantie bij hun oudste zoon in de klas maar verwacht niet dat de pubers op school veel vertellen