Ben vandaag 1,5 uur eerder begonnen dankzij de vakantie en daardoor nu al vrij πŸ™‚
Voelt als een extraatje ofzo terwijl ik er geen vrij voor heb genomen.

Toch6 ze hebben E net opgehaald en dan komen ze morgen met zn allen hierheen om mee te varen 😊

E vond het wel heel spannend, heeft nog nauwelijks gelogeerd en dan nu in Duitsland op een camping waar ze ook geen ervaring mee heeft...

Toch6 spannend voor E…. Hopelijk heeft ze het fijn πŸ€—

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Huggybird volgens de moeder geniet ze 😊

Ze werd er vanmorgen ook door overvallen en was net wakker dus snap wel dat ze het niet gelijk zag zitten. Maar na haar beslissing ging ze gelijk de tas inpakken

Huggybird zeker. Morgen tussen 10 en 11 is zexweer aam boord dus na opstaan ook weinig tijd voor heimwee of iets πŸ˜„

Hebben de kinderen straks mooi verhaal op school. De meiden dit. De kleine broertjes zitten ook in dezelfde klas (4/5 combi) dus haar broertje zat zich al te verheugen dat de juf er niks van gaat snappen dat hij hetzelfde verteld als J🀣
        En D komt na de vakantie bij hun oudste zoon in de klas maar verwacht niet dat de pubers op school veel vertellen 🀣

Toch6 haha dat is een leuk vooruitzicht πŸ˜‚
          Het is dan maar kort voor E maar wel een succes ervaring, dat is altijd goed πŸ‘

Toch6 En D komt na de vakantie bij hun oudste zoon in de klas maar verwacht niet dat de pubers op school veel vertellen 🀣

Dat kan je nog wel eens verbazen hoor...

Toch6 Hopelijk gaat het goed!

Oudste heeft deze week voor het eerst bij haar beste vriendin gelogeerd. Het was leuk maar slapen lukte totaal niet en ze heeft geen toetje gekregen. Ik hoop dat ze een volgende keer nog durft...

Vulpen waarom geen toetje? Toch niet voor straf hoop ik, maar gewoon omdat ze daar geen toetje eten??

Huggybird Haha nee, niet voor straf hoor! Ze hadden friet gegeten, ik denk dat heel veel mensen daar geen toetje bij eten, en volgens mij eten ze daar sowieso niet altijd een toetje. Ze kwam niets tekort hoor! Vond het gewoon grappig dat dat het eerste was wat ze tegen me zei toen we terug fietsten.

Sevenof9 oh eten mensen echt elke dag een toetje

Dat was ook mijn gedachte..
                Wij eten wel toetjes, maar veel meer in de vorm van een schaaltje ijs bij de film. Vaak pas rond 20:30 ofzo. En dan alleen in het weekend/vakantie πŸ€·β€β™€οΈ
                Maar niet wanneer de aardappelen nog in mijn kiezen hangen om ze weg te spoelen met vla ofzo πŸ™ˆ

Vulpen Vond het gewoon grappig dat dat het eerste was wat ze tegen me zei toen we terug fietsten.

Dat is ook wel wereldschokkend schattig πŸ₯°

Sevenof9
                  Dochter krijgt bijna elke avond wel een toetje, wij eten geen toetjes. Soms eet ik een ijsje mee...

Sevenof9 oh eten mensen echt elke dag een toetje.

Ja same. Wij eten bijna nooit een toetje. En als ik al in de avond yoghurt eet of zo. Dan pas uren na het avondeten.

Sevenof9 wij eten ook niet elke dag een toetje, vaker niet dan wel. Maar er zijn mensen die dat wel altijd doen, bij mij vroeger thuis wel bijvoorbeeld. Altijd yoghurt of vla en op zondag iets van griesmeel pudding of zo. πŸ˜‚

Vulpen mooi om te zien hoe ze verschillende gewoontes dan opvallend vinden. ☺️
                    T kwam eens thuis met β€˜die vader doet helemaal niets in huis, die moeder moest boodschappen doen, koken, tafel dekken, Γ©n alles alleen opruimen.’ Dat vond ze niet eerlijk….πŸ™ˆzo gaat dat bij ons thuis ook niet πŸ˜‚

Huggybird Maar er zijn mensen die dat wel altijd doen, bij mij vroeger thuis wel bijvoorbeeld.

Bij ons vroeger ook en ik zie het nog wel bij de oudere generatie dat ze dagelijks toetjes eten. Mijn schoonouders doen het nog. Mijn oma en opa deden het ook tot hun dood.

Wij eten alleen een toetje als we uit eten gaan of thuis zeer uitgebreid koken. Dan wel een lekker zelfgemaakt toetje πŸ˜‹.