Ben vandaag 1,5 uur eerder begonnen dankzij de vakantie en daardoor nu al vrij
Voelt als een extraatje ofzo terwijl ik er geen vrij voor heb genomen.
Kleine blije dingen
Het is 08.10 en de kinderen slapen nog
Hele fijne dag gehad vandaag
Huggybird zeker. Morgen tussen 10 en 11 is zexweer aam boord dus na opstaan ook weinig tijd voor heimwee of iets
Hebben de kinderen straks mooi verhaal op school. De meiden dit. De kleine broertjes zitten ook in dezelfde klas (4/5 combi) dus haar broertje zat zich al te verheugen dat de juf er niks van gaat snappen dat hij hetzelfde verteld als J
En D komt na de vakantie bij hun oudste zoon in de klas maar verwacht niet dat de pubers op school veel vertellen
Toch6 En D komt na de vakantie bij hun oudste zoon in de klas maar verwacht niet dat de pubers op school veel vertellen
Dat kan je nog wel eens verbazen hoor...
Huggybird Haha nee, niet voor straf hoor! Ze hadden friet gegeten, ik denk dat heel veel mensen daar geen toetje bij eten, en volgens mij eten ze daar sowieso niet altijd een toetje. Ze kwam niets tekort hoor! Vond het gewoon grappig dat dat het eerste was wat ze tegen me zei toen we terug fietsten.
Sevenof9 oh eten mensen echt elke dag een toetje
Dat was ook mijn gedachte..
Wij eten wel toetjes, maar veel meer in de vorm van een schaaltje ijs bij de film. Vaak pas rond 20:30 ofzo. En dan alleen in het weekend/vakantie
Maar niet wanneer de aardappelen nog in mijn kiezen hangen om ze weg te spoelen met vla ofzo
Vulpen Vond het gewoon grappig dat dat het eerste was wat ze tegen me zei toen we terug fietsten.
Dat is ook wel wereldschokkend schattig
- Bijgewerkt
Vulpen mooi om te zien hoe ze verschillende gewoontes dan opvallend vinden.
T kwam eens thuis met βdie vader doet helemaal niets in huis, die moeder moest boodschappen doen, koken, tafel dekken, Γ©n alles alleen opruimen.β Dat vond ze niet eerlijkβ¦.zo gaat dat bij ons thuis ook niet
Huggybird Maar er zijn mensen die dat wel altijd doen, bij mij vroeger thuis wel bijvoorbeeld.
Bij ons vroeger ook en ik zie het nog wel bij de oudere generatie dat ze dagelijks toetjes eten. Mijn schoonouders doen het nog. Mijn oma en opa deden het ook tot hun dood.
Wij eten alleen een toetje als we uit eten gaan of thuis zeer uitgebreid koken. Dan wel een lekker zelfgemaakt toetje .