• [verwijderd]

[verwijderd] de eerste keer duurde het ook een half uur. Doorzetten en jezelf niet gewonnen geven. Dan maar te laat komen. Mag je kind ook nog juf uitleggen dat je niet wil luisteren. Mijn kinderen zijn koppig, maar ik ben nog veel koppiger πŸ˜‚.

iMoeder whaha mijn zoon zegt tegenwoordig boos 'mamma niet tellen!!! En als ik door tel iets van' Ik kom/doe het/ga al!!!

Wat een rotdag vandaag zoon heeft heel vaak gezegd 'ik vind jou stom mamma/jij bent stom mamma!'
Ben ook echt flink boos geworden vandaag. Voelde me behoorlijk ontaard πŸ˜‰
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik dreigde vandaag met 'dan ga je toch bloot terug naar huis!'

Ben blij dat ze morgen naar 't kdv gaan πŸ™ˆ

• [verwijderd]

Marshmallow had dit zo zelf kunnen typen. Ik kan veel van ze hebben, dat ik een rotmoeder ben om een of andere onzinreden ken ik inmiddels wel, maar vandaag gingen ze echt te ver!
    Zal wel door de warmte komen, maar leuk is anders πŸ˜’

De een is een waterrat dus die zit zo goed als de hele tijd in t zwembad en de andere doet net alsof die vermoord wordt in t zwembad.

En ik zit er tussen in. Kunnen niet naar binnen anders klimt de jongste op de trap. Heb de deur van de trap open staan, komt uit in woonkamer zodat de airco ook wat naar beneden blaast en buiten zijn de tegels zo warm dat de jongste daar natuurlijk ook last van heeft. De oudste kan die stenen wel ontwijken.

Dus chips en drinken gegeven en nu is t 10 min rust πŸ‘Œ

Ik ben vandaag vrij en de kinderen zijn naar de crèche (jongste om te oefenen) en ik heb zo'n fijne relaxte dag gehad nu! Zo ze halen en het avondritueel weer overleven...

• [verwijderd]

Mensen πŸ‘¨β€πŸ‘©β€πŸ‘§β€πŸ‘§ die met emoticons πŸ˜€ tussen hun woorden schrijven πŸ“ zouden verboden β›” moeten worden. Het is een tekst πŸ”€, geen rebus β€Ό

Morgen moet dochter NK knikkeren in Rhenen maar ik heb geen zin in dat eind rijden🀐 dus enerzijds hoop ik dat ze morgen nog te veel oorpijn heeft om te gaan. Maar dat vind ik best gemeen van mezelf

• [verwijderd]

Bij het vorige karate-examen van de meiden was er afgesproken dat ex deze keer zou komen kijken, dus ondanks de shit van de afgelopen week kwam ik er niet meer onderuit.
        Maar ik biecht wel even op dat ik dus gewoon die trut ben die met de grootste glimlach tegen de kinderen zegt: "Jullie hebben het zo goed gedaan, nou wil papa ons vast wel op ijsjes trakteren!"
        Was een lekker ijsje πŸ‘

• [verwijderd]

Tantetil dat is heel toevallig! Zit net je verhaal te lezen, mijn mond viel er van open zeg.. ik irriteerde me al aan iemand die het geluid van haar telefoon niet had uitgezet, maar dat viel dan nog reuze mee!
          Maar wat knap van je dochter, geel met oranje slip! πŸ’ͺ M & F zijn op gegaan voor de witte tijger, dus dat duurt nog wel even...

[verwijderd] Ja dat me ook op te vreten hoor. Hoe lang dat doen die van jou het al?
            Wij hebben geen tijgers, gewoon slip en band.