Ik ben heel goed in plannen, ook heel goed aan planning volgen.
Maar mijn huishouden plan ik dan niet. Of nou ja eigenlijk wel maar niet een vaste dag. Week van tevoren kijk ik in mβn agenda naar de week en wanneer ik tijd heb om schoon te maken. Dan ga ik vervolgens aan mijn man vragen wat hij wil doen en wanneer hij dat gaat doen. En bedden verschonen net zo. Over het algemeen gebeurd wel het meeste op woensdag en vrijdag want dat zijn onze vrije dagen (woensdag ik en vrijdag mijn man) Boodschappen komen ook altijd op vrijdag. Op zaterdagochtend gaat man meestal voetballen met oudste en ik naar het dorp met de twee kleintjes. Wassen elke dag of om de dag. Zo pokke veel was hebben we zeg. Ik word er soms niet goed van π
Nou ja ik ben thuis ook niet te doen. Als ik thuis ben en ik werk niet zie ik altijd wel dingen die ik kan doen en wat er op mijn to list kan.
Vandaag had jk nog zoβn bizarre dag. Om
7 uur appte de schoonmaakster af (instant sjacho want wanneer en hoe gaan we dit doen/fiksen)
715 iedereen uit bed en school brengen (man jongste ik jongens) Ondertussen 3 bedden afgehaald en in wasmachine gedaan.
835 eerst call werk en dat ging door tot 13.00
13.05 alles in droger en volgende wasmachine aan. Lunch maken.
13.00-16.00 werken aan presentaties en allerlei werkzaamheden (man kwam thuis en gevraagd droger en was te doen π
)
16.00 -1730 rondje huis omdat de schoonmaakster dus niet kwam. Alles een snelle poetsbeurt. Man doet morgen rest
1730 man gaat kinderen halen ik regel wat school dingen en kook ondertussen. Bel nog met een collega. Man kookt mee
18.00 eten, opruimen, jongste kids voorlezen en naar bed
1925 bloed geven.
2015 nog wat mails wegwerken (ik was tenslotte uur eerder gestopt)
2130 date night met man plannen/wat spullen opruimen
22.00 even op mijn telefoon.
Maar goed. Onder druk dus wel veel gedaan. Was zeer productief. Maar ik zet er morgen wel een chill dag tegenover. Ik vond het maar een stomme dag π€£π¬